בניית חלל עבודה משותף

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

יש לכם רעיון מבריק ויצירתי שאתם רוצים להתחיל לפתח וזקוקים למרחב פרטי שבו תוכלו לשבת צוות של אנשים ולעבור יחד את תהליך הפיתוח? אם אתם מספיק יצירתיים בשביל לפתח רעיון כזה, אתם חייבים להיות יצירתיים גם בכדי להשלים מהלך של בניית חלל עבודה משותף, במרחבים שאולי לא יועדו לכך קודם לכן. רבים מהיזמים נכנעים לעלויות הגבוהות של שכירת נדל"ן ומחליטים לעבוד מביתם באופן שפוגע, לפעמים משמעותית, ביכולת שלהם להביא את הרעיון לכדי מימוש. אחרים הולכים ומשקיעים הון עתק בכל חודש רק כדי שיהיה להם משרד לשבת בו. בניית חלל עבודה משותף במרחבים גדולים הוא מודל שאפשר בהחלט ליישם וישנם לא מעט בעלי נכסים שישמחו לעשות כן.

מה אתם צריכים כדי לבנות חלל עבודה משותף?

ובכן, חלל עבודה משותף הוא ביטוי שיכול להתאים לשלל קונפיגורציות של חלוקת המרחב. זה יכול להיות חלל אחד גדול עם תאי אופן ספייס רבים וזה יכול להיות מעין חדרון קטן שבו עובדים מספר אנשים על פרויקט יזמי קטן עם עתיד גדול. הדבר הראשון שאתם זקוקים לו כדי להמשיך לנוע קדימה הוא לתכנן את החלל המשותף הזה שאתם חושבים עליו. את התכנון הראשוני והמחשבה על הצרכים שלכם בהיבט הזה, תוכלו לעשות לגמרי לבדכם, אבל בשלב כלשהו תצטרכו איש מקצוע שיבנה עבורכם תכנית בנייה, ולא רק בגלל שכך נכון וכך מקצועי לעבוד, אלא מכיוון שאתם רוצים לדעת בדיוק כמה זה יעלה לכם ואיך אתם בדיוק סוגרים את הפינה הזאת של החלל ואיך מגיע החשמל לפינה האחרת בחלל וכן הלאה. כל אלה מפורטים בתכנית הבנייה שלכם.

גיוס הון ראשוני לחלל עבודה משותף

כעת, משיש לכם תכנית לבניית חלל עבודה משותף, אתם רוצים לגייס את ההון הראשוני למהלך. האופן בו תוכלו לגייס את ההון הזה תלוי מאוד בשלב היזמי בו אתם נמצאים ובסוג המוצר אותו אתם מפתחים. אם מדובר בענף ההייטק תוכלו לפנות למשקיעים שונים ואם תצליחו לשכנע אותם בכדאיות ההשקעה בכך, תוכלו לגייס את כל ההון הנדרש לכם גם לצורך בניית חלל עבודה משותף וגם לצורך מימון הפעילות בשנה הראשונה. אם זה לא המצב מבחינתכם, ייתכן שתאלצו לפנות לערוץ האשראי ולגייס הון בצורת הלוואה. הלוואה כזאת ניתן לקבל מבנקים מסחריים רגילים, משלל ערוצים חוץ בנקאיים כמו חברות כרטיסי אשראי, קופות גמל, חברות מימון פרטיות וכן הלאה וכן מקרנות בערבות מדינה המאפשרות לכם לקבל הלוואות יפות עם ערבות כמעט מלאה של המדינה.

דברים אלה נכונים כמובן גם כאשר מדובר בעסק פעיל המעוניין פשוט לבנות חלל עבודה משותף לצורך ניהול פעילותו העסקית, אלא שבמקרה כזה סביר יותר שאת ההון הראשוני לצורך בניית חלל עבודה משותף יהיה עליכם לגייס בערוץ האשראי כאמור.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30