בניית חדר נוסף בדירה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

הוספת חדר נוסף בדירה קיימת היא לא משימה מורכבת מדי, אלא אם עושים אותה בצורה כזאת שהחדר הקטן הזה יגרום לכם עוגמת נפש רבה הרבה יותר ממה שחוויתם קודם לכן כשהוא לא היה. בניית חדר נוסף בדירה כרוכה בשינוי במבנה קיים ואם מדובר בבניין משותף, אין שום יכולת להוסיף את החדר הזה מחוץ לקווי המתאר של הבניין כך שיהיה תלוי בין שמים וארץ. בתהליך הוספת החדר נדרש גם היתר בנייה מהרשות המקומית וזה עוד לפני שדיברנו על הצד המקצועי של תהליך הבנייה והגמר. בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של קבוצת עידן, איך נכון מבחינתכם לגשת למשימה של הוספת החדר על מנת להבטיח שהתוצאות תעמודנה בציפיות שלכם ושתוכלו להשלים את המשימה כמה שיותר מהר וכמה שיותר זול.

בניית חדר נוסף בדירה

בניית חדר נוסף בדירה – איך עושים את זה?

ובכן, לא בכל דירה אפשר לבנות חדר נוסף. בכדי לבנות חדר נוסף צריך להיות מסוגלים להרחיב את שטח הדירה והאפשרות הזאת פשוט לא קיימת לדירות בבניינים משותפים שכן אי אפשר לחרוג מקווי המתאר של הבניין ולהשאיר את החדר תלוי בין שמים וארץ. בבניינים משותפים, האפשרות להוספת חדר נוסף היא בעיקר במודל של הוספת חדר לכל הדירות בבניין, ובמקרה כזה ניתן פשוט להוסיף טור של חדרים לכל גובה הבניין ובתנאי שהתקבל לכך היתר בנייה מהרשות המקומית. אפשרות נוספת היא סגירת מרפסת והפיכתה לחדר לכל דבר ועניין, וזוהי גם בדרך כלל הפרקטיקה הנהוגה בבניינים משותפים וגם בבתים פרטיים או דו משפחתיים שבהם אין אפשרות להרחיב את שטח הבית מעבר לגבולות המגרש המקורי.

אפשרות נוספת שניתן ליישם לטובת בניית חדר נוסף בדירה היא האפשרות של שינוי החלוקה הפנימית של הבית. האופציה הפשוטה ביותר היא הוספת מחיצה בתוך חדר גדול אחד וחלוקת החדר לשני חדרים נפרדים. יחד עם זאת, במרבית המקרים לא ניתן להשלים את המשימה פשוט על ידי הוספת מחיצה, באופן שייצור שני חדרים קטנים מאוד שלא באמת ניתן לחיות בהם. על כן, במקרים אלה ייתכן שינוי נרחב יותר בכל חלוקת החדרים בבית, ובכלל זה שבירת קירות, הזזת חללים עד שבסופו של דבר מתקבל חלל אחד גדול באמת שאותו ניתן לחלק לשני חללים נפרדים.

תכנון והיתר בנייה

מרכיב המפתח בכל פרויקט של הוספת חדר נוסף בדירה הוא מרכיב התכנון והיתר הבנייה. על המורכבות של שלב התכנון נתנו כבר רמז בשורות לעיל, אבל זוהי רק ההתחלה. לאחר שגיבשתם רעיון כללי על האופן בו תוסיפו את החדר, יהיה עליכם לבנות תכנית בנייה אדריכלית שתגבש את המהלך בצורה פרטנית שעל פיה ניתן להתחיל לעבוד. בהמשך לכך, יהיה עליכם להוציא היתר בנייה באמצעות הגשת בקשה לוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברשות המקומית שבתחומה אתם מתגוררים. הליך בקשת ההיתר הוא לא הליך מורכב אבל צריך לדעת איך עושים אותו וצריך לדעת שהוא יכול להימשך מספר חודשים. גם את התכנון האדריכלי וגם את נושא היתר הבנייה, אתם רוצים להשלים בסיוע מקצועי שיבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר.

הבלוק היתר בניה – https://blockmagazine.net/

תהליך העבודה עצמו

בניית חדר נוסף בדירה הוא סוג מאוד ספציפי של פרויקט בכל הקשור לניהולו מכיוון שבזמן העבודה, צריכה המשפחה להמשיך ולהתגורר בבית. מצד אחד מדובר בקושי ועומס על שגרת החיים, ומצד שני זה מאפשר לכם להיות קרובים לנעשה בשטח, לפקח, לשים עין ולוודא שהדברים אכן מתקדמים בקצב הנדרש. אם אתם מעוניינים לפקח על התהליך בצורה יותר מקצועית, כדאי לשכור מפקח בנייה שייצג את האינטרסים שלכם בפרויקט ויוודא שהכל מתבצע על פי הסטנדרטים ההנדסיים והמקצועיים הנדרשים ועל פי התנאים ששולבו בהסכם העבודה.

קבוצת עידן היא חברת בניין המספקת מגוון רחב של שירותי בנייה והנדסת בניין ובכלל זה מציעה גם שירות מקצועי של בניית חדר נוסף בדירה. קבוצת עידן שרשומה כקבלן רשום בפנקס הקבלנים של משרד השיכון, מביאה איתה את כל אנשי המקצוע הנדרשים לרבות אדריכל ומהנדס בניין, בונה עבורכם את תכנית הבנייה, מטפלת בנושא היתרי הבנייה וכמובן מוציאה את הפרויקט אל הפועל בצורה מקצועית, תוך ניהול מקצועי של תקציב הפרויקט, לוחות הזמנים והעבודה בשטח.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30