בניית בתים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בניית בית פרטיכאשר חושבים על בניית בתים חייבים לבחון את קבוצת עידן שהינה חברה קבלנית המנוסה בביצוע בבניית בתים פרטיים בכל רחבי הארץ. לחברה מחלקה הנדסית המתמחה בבניית בתים ברמת גימור מוקפדת ואיכותית. לאחרונה קבוצת עידן מסרה עשרות וילות בנשר, בחיפה ובעמק חפר.

בניית בתים

בשלב הראשון לבניית בתים יש להחליט על אנשי מקצוע המתמחים בתכנון אדריכלי + תכנון קונסטרוקציה. את עבודות התכנון האדריכליות מבצע אדריכל. מומלץ לבחור אדריכל המתמחה בעיצוב ותכנון בתים פרטיים אשר מתכנן בתים פרטיים באזור בו אתם מתכננים לבנות מכיוון שחשוב להכיר את הוועדה המקומית לתכנון ובניה. לכל וועדה  יש את הקפריזות שלה, הבקשות המיוחדות שלה ולכן הבחירה באדריכל בעל ניסיון בקבלת היתרי בניה בוועדה המקומית אליה אתם מיועדים להגיש תכניות תאיץ את תהליך התכנון וקבלת היתרי הבניה יהיה לרוב מהיר יותר.

כאשר בוחרים בקונסטרוקטור חשוב לוודא כי הקונסטרוקטור הנו בעל רישיון מתאים וניסיון בתכנון קונסטרוקציה לבית פרטי.  שימו לב לוודא כי הקונסטרוקטור לא מגזים בכמויות הברזל מכיוון וישנם הרבה קונסטרוקטורים שלוקחים מקדמי ביטחון מוגזמים ובעלי הבתים משלמים על כך. כמובן שחשוב שהקונסטרוקטור יתכנן מבנה יציב ואיתן שיחזיק לאורך מאות שנים ויהיה בתקן לרעידות אדמה אך גם צריך איזון ולא להגזים בכמויות הברזל.

בניית בתים פרטיים שיטות לניהול פרויקט, בניית בית

בניית בית הפרטי בעזרת קבלן מפתח – לרוב כאשר בונים בית בוחרים בקבלן מפתח לביצוע העבודות, כך יודעים בדיוק כמה יעלה הפרויקט, כמה זמן ביצוע ייקח הפרויקט ועוד. האחריות המקצועית תהייה בידי גורם אחד ולרוב הפרויקט זורם מבלי צורך של התערבות בעלי המגרש. הלקוחות יכולים להמשיך בחייהם ולא להיעדר מהעבודה בכדי לדאוג לבניית הבית.  גם מבחינת המחיר ,למרות שהקבלן מרוויח מביצוע העבודה חשוב להבין כי לקבלן ספקים קבועים עם מחירים של קבלן ולא של לקוח מזדמן (בחברות גדולות אפילו קיימת מחלקת רכש והבדלי המחירים יכולים  להגיע ל – 30% הבדל בין מחירי קבלן למחירי לקוח פרטי). כנ"ל לגבי קבלני משנה דוגמת רצפים, טייחים, קבלני שלד, קבלני חשמל , אינסטלציה אלומיניום וכו'.

כמו כן קבלן מפתח יודע כיצד להתנהל עם קבלני המשנה. מתי לשלם להם ומתי לעכב חשבונות  בעוד לקוחות פרטיים, חסרי ניסיון בביצוע בניית בתים פרטיים, עשויים להביא את פרויקט הבנייה לעלויות כספיות שמעבר למתוכנן ומצופה.

בניית בתים פרטיים על מפקח, קבלני משנה, ורכישת חומרי בניה לבד, בניית בית

ברוב המוחלט של הפרויקטים לבניית בתים פרטיים לא מומלץ לבצע את עבודות הבניה לבד מכיוון וכך אין אחריות מוגדרת . בנוסף, המחירים שתשלמו לרוב יהיו יקרים יותר, משך הביצוע ארוך יותר ותצטרכו לקחת הרבה חופש מהעבודה בכדי לנהל את העבודה. גם אם תשכרו את שירותיו של מפקח עדיין תצטרכו לקחת חלק בניהול הפרויקט. השיטה מתאימה כאשר בונים בתים מיוחדים בנחלות גדולות שמתכננים הרבה מהביצוע תוך כדי עבודה וכאשר מדובר בפרויקטים מאוד יקרים ומיוחדים בהם קשה לתמחר את העבודות מכיוון והעבודות הבניה לא שגרתיות בפרויקט בניית בית.

החלק המהנה ביותר בתהליך בניית בתים היא תכנון הבית לפי החלום שלכם וכדאי לעשות זאת נכון כדי לוודא שתוכלו להנות גם מהבית עצמו ולא רק מהתהליך.

בניית בתים – תכנון נכון שיעשה את ההבדל!

רכשתם שטח לבנייה ואתם מתכוונים לבנות עליו את בית החלומות שלכם, את הבית הפרטי שלכם שיענה על כל הצרכים והרצונות שלכם. אז עשיתם סקר שוק וקיבלתם המלצות כמו שאמרו לכם שצריך לעשות, עשיתם השוואה בין הצעות מחיר של קבלנים, הכנתם תקציב ואתם מוכנים להתחיל בפרויקט. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהן לב בתכנון הבית והתקציב.

בניית בתים – המטבח

המטבח הוא לרוב לב הבית וכדאי להקדיש לו תשומת לב בתוכניות הבית. חשוב שתוודאו שהמטבח בנוי בצורה שיהיה לכם נוח לעבוד בו, שהוא יכול להכיל מספר אנשים בו זמנית ושניתן לאכול בו ארוחות משפחתיות משותפות, אם זה החלום שלכם. מומלץ לוודא שיש לכם מספיק שטח אחידוש המטבח בעת שיפוץ הביתחסון לכלי המטבח השונים וששטח השיש גדול מספיק לכל המכשירים החשמליים שאתם מתכננים להניח עליו.

בניית בתים – חדר האמבטיה

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים שבהם אתם נמצאים לפחות שלוש פעמים ביום, אם לא יותר וכדאי לתת גם לו את תשומת הלב הראויה. וודאו שמספר חדרי האמבטיה שאתם מתכננים משרת היטב את בני המשפחה שגרים בבית ושהוא מתאים לצרכים של כל אחד מכם. אל תחסכו על איכות האינסטלציה בחדר האמבטיה כדי שתהיה עמידה לאורך שנים

בניית בתים – תאורה וחשמל

התאורה הנכונה עושה את ההבדל בין בית חשוך ולא שימושי לבית מואר, נעים ומעוצב ולכן חשוב לתכנן היטב את מיקום התאורה בבית כמו גם את סוג התאורה בכל חדר, נישה וחלל בבית. כאשר בונים בית פרטי, התאורה צריכה להיות חלק נכבד מתכנון התקציב כי הרי לא תרצו לבנות בית מפואר שהתאורה שבו היא דלה בגלל מחסור בכסף. השקיעו מחשבה גם במיקום של כל שקעי החשמל והמתגים מבחינת גובה, נגישות וזמינות.

בניית בתים – אחסון ובידוד

בניית בתיםיכול להיות שהבית שבניתם הוא גדול ומפואר, אבל אין בו מספיק מקומות אחסון לכלי האירוח, הספרים, הצעצועים וחומרי הניקוי וחבל. בנוסף, הוצאות החימום והקירור בבית גדול יכולות להגיע לסכומים גבוהים ולכן כדאי מראש להשקיע בבידוד, כך שיהיה לכם בית קריר בקיץ וחמים בחורף. חשיבה מראש על מקומות אחסון מתאימים ובידוד נכון יחסכו לכם כסף בטווח הארוך.

לסיכום

חשוב להקדיש זמן ומחשבה לתוכניות הבית מאחר והן אלה שינחו את הקבלנים במהלך העבודה. תכננו את הבית לטווח הקצר וגם לטווח הארוך, במידה ואתם מתכננים הקמת משפחה או שאתם מתבגרים ועליית מדרגות לקומות העליונות תקשה עליכם. חשבו על כמה שיותר פרטים כדי למנוע צורך בשינויים במהלך העבודה, מה שעלול לעלות לכם הרבה כסף. קבוצת עידן מזמינה אתכם להתרשם מעשרות הבתים הפרטיים שבנתה החברה במרוצת השנים. לחברה צוותי עבודה קבועים המתמחים בבניית בתים פרטיים באיכות ביצוע אולטימטיבית ובלוחות זמנים מהירים -החברה המובילה לבניית בית בישראל.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30