בניית בית פרטי חכם

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בגלל התפתחות הטכנולוגיה בעשורים האחרונים, הרבה בתים בישראל עושים את המעבר לבתים חכמים. מהו בית חכם? מהם התהליכים שכרוכים בהקמת בית חכם? הנה כל התהליכים שאתם צריכים לבצע כדי להקים בית חכם שישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

מהו בית חכם

בית פרטי חכם הוא מבנה שגרים בו אנשים שהתקינו בו פתרונות טכנולוגיים כמו מפעילים מבוקרים, חיישנים ושלט חכם ששולט על המכשירים החשמליים בבית. מידת השליטה שלכם בבית החכם שלכם תלויה בהחלפת המפסקים הרגילים של המכשור החשמלי במפסקים, חיישנים ובקרים חכמים שיכולים להידלק ולהיכבות באמצעות שלט רחוק חכם או הסמארטפון באמצעות תשתיות תקשורת לבית חכם כמו, למשל, תשתית רשת אלחוטית של ה- Wi-Fi.

תהליכים חשובים שיש לעשות בכדי להקים בית חכם

מערכת בקרת מבנה

המערכת שולטת על המכשירים והפעולות החכמות בבית וכיום ישנם פתרונות טכנולוגים שלא מחייבים ביצוע הכנות במהלך תהליך בניית בית פרטי. למשל, תוכלו לתת פקודה למערכת התאורה או למיזוג האוויר בבית להתחיל את הפעולה שלהם גם כשאתם רחוקים מהבית שלכם. זאת באמצעות מערכת שנשלטת באמצעות שלט רחוק, פנל מתאים, הטאבלט או הסמארטפון שלכם או על ידי הגדרת זמן עתידי להתחלת פעולה כמו שמשתמשים בשעון שבת. באמצאות מערכת זאת תוכלו לחסוך בחשבונות החשמל שלכם ולהפעיל את המכשירים בבית בצורה יעילה יותר.

חיבור המערכת החכמה יכולה להיעשות באמצעות שני אופנים:

התקנת תשתיות תקשורת מתאימות בבית שיכלול חיווט והכנת התשתית להכנסת המכשירים החכמים.

שימוש בתשתית החשמל שכבר קיימת בבית כדי להכניס את מערכת הבקרה והמתאמים החכמים.

לפני שאתם מתקינים את המכשור החכם בבית שלכם תוודאו שיש לכם תשתיות רשת מתאימה ומהירות וסיסמא חזקה שמגינה על התשתית מפני פריצות סייבר אפשריות.

התקנת מפסקים חכמים

התקנת המפסקים החכמים דמה למפסקים הרגילים ובשביל להתקין אותם עדיף להשתמש בשירותיו של חשמלאי מוסמך. המפסקים פועלים על רשת ה- Wi-Fi ובאמצעותם תוכלו להדליק ולכבות את מכשירי החשמל בבית.

פעמון ומצלמת אינטרקום חכמים לדלת

דרך טובה להגן על הבית שלכם. יש לפעמון חיישן תנועה שמזהה תנועה מחוץ לדלת הבית ויכול להפעיל את המצלמה שבאה איתו ולהראות לכם מי נמצא בחוץ. כמו כן, הפעמון שולח לכם התראה ברגע שמישהו נמצא ליד הדלת או מצלצל בפעמון. הם עובדים על רשת ה- Wi-Fi שלכם ותוכלו לשלוט בהם דרך הסמארטפון או מערכת הבקרה שלכם, אם אתם לפני פרויקט בניית בית פרטי מומלץ כבר לבצע הכנות בתשתיות.

נורה חכמה

באמצעות הנורה החכמה תוכלו לכוון את עוצמת האור בבית שלכם בשלט רחוק או לכוון אותה שתידלק ותיכבה בשעות מסוימות.

התקנת חיישנים חכמים

בהמשך לפעמון החכם שמשתמש בחיישן תנועה, יש גם חיישנים שבודקים מהי הלחות והטמפרטורה בבית ובחוץ. החיישנים בדך כלל יתחברו למכשירים נוספים ויעזרו לכם להחליט מתי להדליק או לכבות אותם.

לסיכום, בית חכם יכול לעזור לכם לתפעל את הבית בצורה טובה יותר ולהגן עליכם במקרה של פריצות. בכל מצב של התקנת המכשירים החכמים עדיף להשתמש בשירותים של חשמלאים מוסמכים, טכנאים מוסמכים ופיקוח נכון על העבודות שנעשות בבית.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30