איך לבחור את חדר האמבטיה המושלם לדירה החדשה שלכם

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

מעבר לדירה חדשה מהווה הזדמנות יוצאת דופן לבחור את חדר האמבטיה כך שיעמוד באופן מושלם בייעודו – להוות מקום מפלט נעים, בו ניתן להירגע ולהתנקות לאחר יום ארוך ומתיש. על מנת להשיג זאת, יש לבחור את האלמנטים השונים שיוצבו בו באופן מושכל וכך גם את הקונספט העיצובי שייושם בו. בשורות הקרובות נסקור עבורכם את כל האפשרויות המובילות בתחום חדרי האמבטיה, כך שתדעו במה כדאי לכם לבחור לדירה החדשה שלכם.

בחירת חדר אמבטיה – סוגיית גודל החדר

הדבר הראשון שיש להחליט לגביו בחדר האמבטיה העתידי, הוא האם להציב בו מקלחון או אמבטיית ישיבה. מעבר לעניין ההעדפה האישית, הבחירה שלכם צריכה להתבסס גם על גודל החדר. בחדרי אמבטיה קטנים רצוי להציב מקלחון פינתי, על מנת שעדיין ניתן יהיה להתקין בחדר גם כיור, ארון וכל אלמנט אחר שחפצים בו, מבלי שהדבר יגרום לצפיפות חוסר נוחות בעת השימוש בחדר. בחדרים גדולים יותר כבר ניתן לבחור באפשרות של אמבטיית ישיבה מפנקת, כשבימינו מדובר במגוון רחב של אמבטיות שניתן לבחור מהן. הבחירה בין מקלחון לאמבטיה תלויה גם במי שאמור להשתמש בהם. במידה ומדובר בילדים קטנים, כמובן שאמבטיה היא הבחירה המועדפת. עבור מבוגרים מקלחון יכול להתאים, מאחר והרבה יותר קל להיכנס ולצאת ממנו.

אילו אמבטיות ניתן לרכוש לחדר האמבטיה?

בהנחה שחדר האמבטיה העתידי שלכם מספיק גדול ואתם מעדיפים להתרחץ באמבטיה מפנקת, כמו מרבית האנשים, רצוי שתכירו את שתי האפשרויות הפופולריות ביותר – חדרי רחצה עם אמבטיה פינתית או אמבטיה עומדת פרי סטנדינג. אמבטיה פינתית כשמה כן היא, תחומה לשתיים או שלוש פינות בחדר, כתלות בגודלו. אמבטיה פרי-סטנדינג היא אמבטיה שאינה תחומה בקירות, עומדת בפני עצמה במרכז החדר ותופסת את מלוא תשומת הלב בו. אמבטיה זו מתאימה לחדרי רחצה גדולים במיוחד ויש לקחת בחשבון שהיא מחייבת תשתיות שונות מאשר זו הפינתית, מבחינת מיקום צנרת המים והביוב. סוג נוסף של אמבטיות שכדאי להכיר הוא אמבטיות שקועות. אמבטיה שכזאת למעשה שקועה ברצפה כך שאין צורך להתאמץ להיכנס אליה, מה שיכול להתאים למבוגרים שלא רוצים לוותר על אמבטיית ישיבה רק משל מגבלת התנועה שלהם.

סוגי החומרים שניתן לבחור מהם

מעבר לסוג ההתקנה, חשוב להיות מודעים גם לסוגי החומרים השונים המשמשים לייצור אמבטיות ואשר נבדלים ביניהם בדרגות האיכות:

  • אמבטיות פח/ברזל עם שכבת אמייל – אלו האמבטיות הזולות ביותר ולמעשה גם הוותיקות ביותר. הן יחסית חזקות אך יש לקחת בחשבון שבמידה והאמייל בכל זאת נפגע, הפח/הברזל מייד נחשפים, מה שעלול לגרום להופעת חלודה.
  • אמבטיות אקריליות – מיוצרות מפולימר אקרילי שאינו מחליד ובכך היתרון שלהן. יחד עם זאת, הן רגישות יחסית למכות ושברים.
  • אמבטיות פיברגלס – אם אתם מחפשים אמבטיה חזקה באמת, זוהי הבחירה האידיאלית עבורכם, במיוחד עם משלבים עם החומר סיבי זכוכית.

עיצוב חדר אמבטיה – חשיבות ההתקשרות עם ספק איכותי

את כל סוגי האמבטיות שלעיל ניתן למצוא בצבעים וסגנונות עיצוב מגוונים, כשהחברות היותר איכותיות שממתגות את עצמן ככאלה שמספקות אמבטיות מיוחדות עבור חדרי אמבטיה מעוצבים, אף יוכלו לייצר עבורכם אמבטיות בהתאמה אישית, דבר שיתבטא במידות האמבטיה ובאפשרות לשלב בה חומרים נוספים דוגמת שיש, קרמיקה, אבנים סינטטיות ועוד. באופן זה ניתן להגשים כל חלום עיצובי בדירה החדשה, בין אם מדובר ברצון לטבול בחדר אמבטיה בסגנון מודרני-הייטקיסטי או בכזה בסגנון יותר כפרי ומשפחתי.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30