איך הלוכד פותר לכם את בעיית המכרסמים בבניין

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בשטחים הפתוחים במדינת ישראל חיים מכרסמים רבים ובפרט עכברים. מתחת למרחבי המגורים והעסקים שלנו חיות חולדות רבות. כל עוד נשמרת ההפרדה בינינו לבינם, המכרסמים לא מהווים בעיה – אבל כשעכבר או חולדה מגיעים אלינו לבית, למשרד או לחנות, התוצאה עלולה להיות נזק ממשי. מי שיודע איך לפתור את הבעיה הוא לוכד עכברים וחולדות, ובמיוחד הלוכד – חברה בעלת ניסיון רב בתחום ובהתאם יכולות גבוהות.

איך יודעים שיש בעיה?

גם העכברים וגם החולדות הם בעלי חיים אינטליגנטיים מאוד. בחלק מהמקרים הם מצליחים להסתתר היטב, ולהגיח ממקום המחבוא שלהם רק בשעות הלילה כשכל בני הבית ישנים, או כשהעסק ריק מאדם.

איך בכל זאת יודעים שיש עכברים או חולדות בבית או בעסק? ישנם 3 סימנים עיקריים:

א. סימני שיניים – העכברים והחולדות מגיעים למרחבי המחייה שלנו כי יש בהם מזון בשפע. בהתאם הסימן המובהק ביותר לנוכחות שלהם הוא סימני שיניים על מאכלים שהיו חשופים, אריזות של מזונות וכו'. עוד כדאי לדעת שעכברים חייבים לחדד את השיניים שלהם באופן קבוע, ולכן הם נוטים לכרסם גם כבלי חשמל, צינורות ועוד פריטים.

ב. גללים – צואת העכברים היא קטנה מאוד, בערך בגודל של גרגרי אורז. הגללים של החולדות מעט גדולים יותר, בערך בגודל של חרצני זיתים. בשני המקרים הגוון כהה.

ג. הפרשות שומניות צמוד לקירות – בנתיבי התנועה של בעלי החיים.

ניתן לשלוח תמונות לחברת הדברת מכרסמים, ולקבל חוות דעת מקצועית לגבי הסבירות שאכן יש אצלכם עכבר או חולדה.

איך פותרים את הבעיה?

הדברה נגד מכרסמים היא למעשה לכידתם. אין ריסוס שהוא אפקטיבי באמת נגד עכברים וחולדות, וגם פיזור רעל הוא אופציה שלא מומלצת ע"י אנשי מקצוע רציניים.

הסיבה לכך היא שאין דרך לדעת מתי הרעל ישפיע ויכריע את המכרסם. בהתאם התוצאה עלולה להיות פגר של בעל חיים במקום נסתר מהעין – בעליית גג, מאחורי מקרר, בפינת מרפסת שירות מאחורי חפצים רבים וכו'. בני הבית או העובדים במשרד יזהו את קיומה של הגופה רק כשהיא תתחיל להסריח ובמצב כזה כבר מדובר על מפגע תברואתי.

הלכידה יכולה להתבצע באופן מידי, ביד – כשהלוכדים כמובן עוטים כפפות עבות כדי להגן על עצמם מנשיכות – או באמצעות מוט מיוחד. כשיש מספר גדול של מכרסמים, או כשהעכברים מסתתרים היטב, הפתרון הנכון הוא פיזור מלכודות.

החשיבות הרבה של הניסיון המקצועי בתחום

המפתח העיקרי להצלחה של לוכד מכרסמים הוא ניסיון. רק איש מקצוע שכבר לכד עכברים וחולדות במקומות רבים יודע בדיוק איפה למקם את המלכודות, כך שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר ככל האפשר. חברת הלוכד כוללת צוותים מיומנים מאוד, שפועלים בזמינות גבוהה. עוד כדאי לדעת שישנן מלכודות כלוב שמאפשרות את לכידת המכרסם מבלי להרוג אותו. במקרים אלה הלוכד חוזר לאחר שהעכבר או החולדה נמצאים בכלוב, לוקח אותם איתו ומשחרר אותם בשטח פתוח הרחק מהישוב שלכם.

יש לכם מכרסמים בבית או בעסק? הזמינו את הלוכד: https://www.mousecatcher.co.il

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30