איטום קירות חיצוניים

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

איטום קירות חיצוניים מורכב ממספר פעולות נדרשות בהתאם לבעיית האיטום הקיימת, המובילה לחדירת רטיבות אל תוך פנים הבניין. על מנת להגיע לגובה הדרוש ניתן להיעזר באמצעים קבועים שונים, אולם הדרך הטובה והמשתלמת ביותר היא בעזרת חברה המבצעת עבודות סנפלינג.

freepik

מדוע איטום קירות חיצוניים בסנפלינג?

עבודות כאלו, המבוצעות על ידי המרכז לעבודות סנפלינג, מקנות למזמין העבודה מספר יתרונות מהותיים. ראשית, אם משווים את עבודות הסנפלינג לשיטות עבודה אחרות הקיימות בשוק, מגלים שהמחיר זול משמעותית ובכך חוסך הלקוח סכומים בלתי מבוטלים. שנית, יחסית לעבודות הכרוכות בהצבה של פיגומים וכיוצא בזאת, עבודות הסנפלינג מבוצעות בצורה פשוטה ויעילה יותר, דבר המשפיע גם על מהירות הביצוע וכאמור על העלויות. מעבר לכך, איטום קירות חיצוניים המבוצע בסנפלינג מאפשר להגיע אל אזורים נרחבים שקשה מאוד להגיע אליהם ללא גלישה מלמעלה. ולבסוף, מדובר בעבודות הרבה יותר בטוחות לסביבה ולעוברי אורח, מפני שלא מציבים ציוד כבד, והן גם כמעט ואינן מרעישות, מעיבות על ההתנהלות השוטפת וכדומה.

לעבוד עם חברה מקצועית

חשוב להבין כי עבודות בגובה בכלל, ועבודות סנפלינג בפרט, כרוכות ברמת סיכון המחייבת הקפדה על כללי בטיחות מחמירים. לכן יש לעבוד עם חברות המתמחות בתחום כמו המרכז לעבודות בגובה, אשר מחזיקות ברישיון הולם, מעסיקות אנשי מקצוע מיומנים שעברו ועודם עוברים בשוטף הכשרות רלוונטיות, וכמובן גם מחזיקות בכל הביטוחים הנדרשים.

חברות אלו גם ידעו לבצע כל סוג של עבודות איטום קירות חיצוניים בהתאם לסוג הבעיה ולטיב החיפוי. כך למשל, אם מדובר בבניין מגורים בעל חיפוי קירות משיש, יש לבצע איטום של סדקים ושברים בחיפוי, לאטום בין האריחים, לאטום את החיפוי בעזרת סילר ולאטום תפרי התפשטות. לעומת זאת, אם מדובר בטיח שמתקלף ונושר מהקיר, יש להסיר את החלקים המתקלפים וליישם טיח חדש, וזאת בנוסף לפעולות כמו יישום שכבת יסוד, יישום צבא אטום וגמיש, ושפריץ מותז.

זכרו: חברה מקצועית מבצעת את עבודתה על פי חוק, מחזיקה ציוד רציני ואיכותי, וברשותה מצויים כל הידע  והאמצעים להתמודד עם אתגרים מורכבים. ביכולתה לספק מענה בטוח, יעיל ומשתלם לכל סוג של עבודת איטום קירות חיצוניים בכל סוג של מבנה.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30