איטום בית פרטי בתהליך הבנייה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בימינו ניתן להשתמש בכל מיני שיטות איטום מסוגים שונים בכדי לאטום בית פרטי. אמה-מה, לא משנה באיזו שיטת איטום אתם בוחרים, על אנשי איטום אסור לכם להתפשר. כלומר, על המקצועיות שהם מביאים עמם. שמעו לנו, אתם לא רוצים תקרה מטפטפת. אז, מה חשוב לדעת על איטום גגות של בתים פרטיים?

כשמדברים על גגות של בתים פרטיים, באותה הנשימה מזכירים שיטות איטום מסוגים שונים, כולל למשל זיפות, שימוש בחומרים אקריליים, יריעות ביטומניות ועוד. בכל מקרה, אל תמהרו אף פעם לאטום את הגג לפני שאתם מקבלים ייעוץ מאנשי האיטום שלכם. אם במקרים מסוימים האיטום יכול להוות הצלחה פנטסטית, הרי שבמקרים אחרים האיטום יכול להוביל להמשך של נזילות המים. הנה כל מה שצריך לדעת על בתים פרטיים בתהליכי בנייה הכוללים עבודת איטום.

מתי הכי נכון לאטום גגות של בתים פרטיים מפני נזילות מים?

כחלק מתהליך בניית הבית כבר בשלב השלד מבצעים איטום. אך גם ניתן לבצע איטום לקירות הבית, גג, רצפה ועוד.

בסופו של דבר, אפשר לאטום בית פרטי בכל שלב בחיים, כולל גם שנים לאחר בניית הבית. האמת, שלפעמים גם יש צורך בבדיקת איטום, שכמובן שמתבצעת בשלבים שלאחר בניית המבנה. ניתן לבצע איטום קירות באיטום בקליק וכמובן שגם גגות, שלד ועוד. הן בתהליך הקמה או לאחר מחייה בבבית.

איטום גג בית פרטי בחורף לעומת עבודת איטום במהלך הקיץ

עוד משהו שאנחנו רוצים שתיקחו בחשבון, איטום בית פרטי בתהליך בנייה בקיץ כמעט תמיד יהיה זול יותר מאשר איטום בית פרטי בחורף. זכרו, במהלך עבודת האיטום, אנשי המקצוע צריכים להתמודד עם אי-אלו מכשולים למיניהם.

בין המכשולים שבדרך כלל יהיה צורך לפרק בכדי לבצע איטום גג, ישנם למשל מרזבים וסולמות, צלחות לוויין, דודי שמש, קולטי שמש ועוד. כל אלו מחייבים את פירוקם לפני תחילת עבודת האיטום. כמובן, בקיץ כל הפרויקט הזה יהיה הרבה יותר קל. בחורף? הנה ההסבר לפניכם:

עם מה אוטם הגגות עשוי להתמודד בחורף?

סביר להניח שהאוטם יצטרך להתמודד עם תנאי מזג אוויר לא פשוטים, גג חלקלק ועוד כל מיני "ברכות". וזו הסיבה לכך שאיטום גג בית פרטי יעלה יותר כסף במהלך חודשי החורף הגשומים. אם אתם צריכים סיוע נוסף ולא מוכנים להתפשר על איכות עבודת איטום הגג שלכם, אנחנו לחלוטין מצדדים בכם.

זכרו, גג אטום הוא גג יבש וחורף חמים. אם אתם צריכים סיוע נוסף כלשהוא מוזמנים לבקר באיטום בקליק – https://www.click-sealing.co.il  שם תמצאו מחירים, מידע ואפשרות להשוואת מחירים בכל נושא איטום.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30