אחסנת תכולה במהלך שיפוץ והובלתה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

אחסנת תכולה במהלך שיפוץ והובלתה

פינוי בינוי תל אביב – מדוע כל כך משתלם לבצע זאת בתל אביב?אנשים רבים מנסים לחסוך כמה שיותר כסף בשיפוץ, ואחת הדרכים היא להמשיך להתגורר בבית גם במהלכו כדי שלא יצטרכו למצוא סידור מגורים אחר. זה אמנם עוזר לכם לחסוך בכסף, אך אם אתם חושבים שהחיים שלכם באמת יהיו נוחים יותר מאשר במקרה שבו תעברו להתגורר באופן זמני אצל ההורים, זה לא יהיה המצב. השיפוץ הוא תהליך מלוכלך ורועש שמקשה על האפשרות לחיות כמו שצריך בבית, ואתם יכולים להישאר כמה ימים טובים ללא מקלחת שתוכלו להתרחץ בה או מטבח שבו תוכלו לבשל אוכל. לכן תמיד מומלץ למצוא סידור מגורים אחר לעצמכם בזמן השיפוץ, אבל מה עושים עם יושבי הבית הקבועים האחרים – הרהיטים ומוצרי החשמל? אותם כדאי לאחסן, ואתם עומדים לגלות למה ואיך מומלץ לעשות זאת.

למה כדאי לאחסן רהיטים בזמן השיפוץ?

אמנם המשפצים יכולים לעטוף את הרהיטים ומכשירי החשמל שלכם ביריעות ניילון כדי שלא יחדור אליהם אבק, אך אותן יריעות לא יגנו עליהם מפני נזקים אחרים שעלולים להיגרם להם, כמו למשל נפילת אבנים בעת שבירת קירות. כדי להגן על החפצים שלכם באמת, המשפצים יצטרכו כל הזמן להזיז אותם, וזה רק יפריע למהלך השיפוץ ויאט את התהליך. תמיד עדיף לשפץ בית כשהוא ריק מרהיטים כדי לסיים את העבודה כמה שיותר מהר. אם אתם לא מתגוררים בבית במהלך השיפוץ, מומלץ מאוד להעדיף לאחסן כמה שיותר רהיטים ומוצרי חשמל כדי שתוכלו לחזור לגור בו מהר יותר.

איך לארוז את הבית לפני האחסון?

חשוב קודם כל לזכור שיהיו חפצים או פריטים שאולי עדיין תצטרכו להשתמש בהם בזמן שיפוץ דירה , ולכן הכלל הראשון באריזה לפני אחסנה הוא לסמן היטב ארגזים שבהם יש פריטים שתצטרכו לקחת מהמחסן לעיתים קרובות, ולהציב אותם בתוך המחסן במקום שהגישה אליהם תהיה נוחה. כמובן שזה אומר גם שעליכם לבצע סינון ולהחליט אילו חפצים מונחים באיזה ארגז. על הדרך תוכלו כבר לפנות את הבית מחפצים שאתם לא צריכים במקום לאחסן אותם, וכך ניתן לוודא שכשתחזרו לבית תזכו בו להתחלה חדשה, ללא זבל שנאגר במשך שנים וכבר אין לכם בו שימוש.

איך להעביר למחסן רהיטים ומוצרי חשמל?

ארגזים אתם יכולים ככל הנראה להעמיס בקלות לרכב הפרטי שלכם ולקחת בעצמכם למחסן לבחירתכם, אך מה עושים בנוגע לדברים החשובים באמת – הפריטים המאסיביים? עבורם כדאי לכם למצוא שירות הובלה ואחסנה יחדיו. למה? כי כך תוכלו גם לוודא שתקבלו הובלה ואחסנה במחיר זול ומשתלם, ובנוסף, חברות ההובלה שמחזיקות בבעלותן גם מחסנים נחשבות לוותיקות, מומלצות ואמינות, כך שתוכלו לסמוך עליהן בעיניים עצומות. אותה חברה שתזמינו תוכל להוביל לכם שוב את הפריטים בחזרה לביתכם בסוף השיפוץ, ולא תצטרכו לחפש חברה אחרת או אחת שפנויה עבורכם בדיוק ברגע שבו השיפוץ הסתיים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30