שיפוץ בניינים בחיפה

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

שיפוץ בניינים בחיפה

כאשר מסתובבים בחיפה רואים את המבנים ומבינים שישנם עוד עשרות אלפי מבנים בעיר הזקוקים לשיפוץ בניינים בחיפה ושיקום. מרבית המבנים בעיר נבנו לפני עשרות רבות של שנים , חומרי הבניה בזמן בניית העיר היו ברמה ירודה מהיום והיה צורך בחסכון משמעותי בעלויות הביצוע ולכן חסכו בחומרי הגמר . ניתן לראות מבנים רבים עם ברזל בניין חשוף. כאשר הברזל שמחזיק למעשה את שלד הבניין חשוף רגיש לפגעי מזג האויר ועובר תהליכים קורוזיבים  וחימצון. חוזק המבנה ויציבתו עלולים להיפגע באם המצב יוחמר ולכן חשוב לבצע פרויקטים של שיפוץ בניינים בחיפה. הקרבה לים מגבירה את תהליך התיישנות החומר ולכן מצב המבנים בעיר  הסמוכים לים חמור ממצב מבנים דומים שבוצעו באותה שיטה.

שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה

חיפה היא העיר היחידה בישראל, אולי פרט לנהריה, שבה אפשר למצוא את השילוב הנדיר של עיר הררית שהיא גם עיר חוף. בתנאים אלה של לחות גבוהה ומליחות גבוהה מכיוון הים לצד רוחות חזקות מכיוון ההרים, יכולה המעטפת החיצונית של בניינים בחיפה לסבול משלל תופעות אסתטיות לא נעימות עד כדי שחיקה משמעותית של המעטפת ויצירת סיכון של ממש. שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה הוא פרויקט שניתן להזמין ממניעים אסתטיים או בטיחותיים ובכל אחד מן המקרים הללו מדובר בפרויקט שיכול להיות שונה לחלוטין מאשר במקרה האחר, כפי שמסבירים זאת המומחים של קבוצת עידן, המתמחה בכל עבודות הבנייה על מעטפת בניין חיצונית ומבצעת אותן, בין היתר, גם בחיפה.

שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה

מה כולל פרויקט שיפוץ חיצוני לבניין?

פרויקט שיפוץ חיצוני הוא פרויקט שמיועד לחדש ולרענן את מעטפת הבניין החיצונית. מעטפת הזאת כוללת את כל החומר שנמצא במרווח שבין קצה אבני החיפוי או שכבת הצבע החיצונית (בבניינים ללא חיפוי שיש), דרך קירות השלד החיצוניים ועד שכבת הטיח הפנימית של קירות הפנים. כאשר מדובר בשיפוץ ממניעים אסתטיים, השיפוץ יהיה בדרך כלל פשוט יותר ויכלול אלמנטים בחלק החיצוני ביותר של המעטפת. אלמנטים אלה כוללים למשל ניקוי של אריחי החיפוי ואולי חיזוק או החלפה של החיפוי החיצוני, שינוי חזית הבניין ושילוב של צביעה עם חיפוי על פי עיצוב נבחר, צביעת בניין חיצונית, תיקוני טיח חוץ, סתימת סדקים ותיקוני בטון וברזל, איטום חלונות, איטום בניין ועד צביעת סורגים וחלונות, סידור צנרת חוץ, החלפת מסתורי כביסה  וכן הלאה.

כאשר המניע לביצוע השיפוץ הוא בטיחותי, עשוי הפרויקט להיות נרחב ויסודי יותר ולכלול גם אלמנטים כמו שיקום בטון וברזל, סתימת סדקי עומק בקירות השלד, חיזוק מעטפת, עיגון אריחי חיפוי שיש וכדומה. בפרויקטים בעלי מניעים בטיחותיים חשוב מאוד לערב מהנדס בנייה לאורך הפרויקט כולו, משלב התכנון, דרך שלב הביצוע ועד שלב הגמר, וזאת בכדי להבטיח שהעבודות המבוצעות אכן מספקות מענה לליקויים הבטיחותיים במעטפת.

האתגרים בביצוע שיפוץ חיצוני

כאשר אתם מחפשים גורם מקצועי שיבצע עבורכם פרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה, חשוב מאוד שתתמקדו בגורם מקצועי כדוגמת קבוצת עידן, שמתמחה באופן ספציפי בעבודות חוץ במבנים משותפים. הסיבה לכך היא שפרויקטים אלה מגלמים בתוכם רכיבי עבודה מאוד מקצועיים שאינם קיימים בעבודות שיפוץ פנים רגילות. כך למשל, בפרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה יש להקים פיגומים גדולים שיאפשרו הגעה לכל נקודה ונקודה על פני מעטפת הבניין. אם מדובר בבניין הממוקם בשטח ההררי של העיר, יש למצוא פתרונות חלופיים כמו פיגומים תלויים הנמתחים מראש המבנה או מעוגנים אל קירות המבנה. אלו הן יכולות שמעט מאוד קבלני שיפוצים אוחזים בהם ואין להם שום תחליף – בלעדי פיגומים אלה פשוט לא ניתן לבצע את הפיגום מעבר לגובה הקומה הראשונה.

על כך יש להוסיף את החומרים הייחודיים, הטכניקות הייחודיות והכללים ההנדסיים הייחודיים החלים על מרחבי חוץ בשל חשיפתם לפגעי מזג האוויר וחשיבות חוזקם המבני ליציבות המבנה כולו. קבוצת עידן מכירה היטב את כל רכיבי העבודה בפרויקט שיפוץ חיצוני לבניין בחיפה ובערים נוספים ברחבי הארץ ומספקת ללקוחותיה מעטפת שלמה של שירותים, החל משלב התכנון האדריכלי וגיבוש תכנית שיפוץ מקיפה, דרך קבלת היתרי בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה של עיריית חיפה וכלה בביצוע מוקפד מאוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשלבי הגמר של הפרויקט. קבוצת עידן מספקת גם ייעוץ מקצועי בכל הנושא של תכנון השיפוץ ביחס לסיכונים בטיחותיים הקיימים במבנה, אם קיימים.

שיפוץ בנייניים בחיפה עם קבוצת עידן

החברה מתמחה בביצוע פרויקטים בתחום חידוש החזיתות, חיזוק שיש מתפרק ממבנים , חיזוק וטיפול יסודי בפסיפס מתקלף ומתפרק, עבודות צבע וחידוש מבנים, ביצוע טייח למבנים עם גמר שליכט צבעוני. החברה פועלת בכל רחבי הארץ ונמנית בין החברות המובילות בתחום השיפוצים. לחברה ניסיון מצטבר בביצוע מאות אלפי מטרים רבועים של שיפוץ מבנים, בניית מבנים,הוספת תוספות בניה , בניה מוסדית של גני ילדים שיפוץ בניינים בחיפה.

שיפוץ בניינים בחיפהכאשר מבצעים פרויקט שיפוץ מבנים בחיפה חשוב לבחור מפרט טכני מתאים לסיבה הטופוגרפית של חיפה ושימוש בחומרים העמידים לסביבה ימית בשל הקרבה לים.

לחברת מהנדסי הקרת איכות אשר מוודאים כי כל פרויקט מבוצע בצורה מיטבית תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר וחומרי גמר ברמה הגבוה ביותר הקיימת כיום בשוק.

שיפוץ בניינים בחיפה, שיפוץ בניינים בתל אביב , שיקום פסיפס

החברה פועלת באזור מרכז הארץ בפרויקטים של האגודה לתרבות הדיור בערים רבות. החברה עובדת בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב במסגרת עזרה ובצרון באגף לחידוש חזיתות מבנים. החברה פועלת בעיר נתניה בפרויקטים של שיפוץ חזיתות מבנים עם עיריית נתניה במסגרת עבודה של החברה לפיתוח נתניה חלת.

שיפוץ בניינים בקריות

קריות שצמודות לחיפה מהוות חלק בלתי נפרד מחיפה, לאחרונה חל פיתוח אזורי משמעותי מאוד וכיום פרויקטים של שיפוץ בניינים בקריות נהיו לפופלארים יותר יותר, פרויקט של שיפוץ בנייני בקריות לא רק מעלה את איכות החיים של המתגוררים בבית המשותף שעובר שיפוץ אלא גם משביח את שווי הנכסים ואת רמת הסחירות של הדירות, כלומר דירות בבניין שעבר פרויקט של שיפוץ בניינים בקריות ימכרו מהר יותר ובמחיר גבוה יותר.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לתאום פגישה ראשונית ללא עלות וללא התחייבות. כל פרויקט מתוכנן בקפידה על ידי אדריכל החברה אשר בוחר לכל בניינים את חומרי הגמר והצבעים המתאימים לו ביותר ומבצע הדמיה לדיירים בכדי שיוכלו להחליט על חומרי הגמר והגוונים.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30