רכישת ריהוט משרדי לאחר שיפוצים

טיפים לרכישת ריהוט משרדי לאחר שיפוצים

מצויים בעיצומו של הליך שיפוץ יסודי או כללי בשטח המשרד? זה הזמן לחשוב על הצעד הבא שלכם ולדעת הכול על ריהוט משרדים לאחר שיפוץ

שיפוץ משרדים הינה פעולה מקצועית המיושמת מטעמם של בעלי משרדים ו/או שוכרי משרדים המעוניינים לשדרג את סביבת העבודה המשרדית ולהפוך אותה לסביבה מודרנית, נעימה ומותאמת יותר לצרכי העבודה השוטפת. שיפוץ המשרד מלווה ברוב המקרים בהחלפתן של מערכות הריהוט המרכזיות בשטח המשרד ו/או של כלל מערכות הריהוט וזאת בעיקר במקרים כאשר השיפוץ נערך לפני כניסה למשרד חדש ומשופץ.

6 טיפים מרכזיים לרכישת ריהוט משרדי

את רכישת פריטי הריהוט החדשים לסביבת המשרד המשופצת מומלץ לרכוש עוד בשלבי השיפוץ ובמידה ושכרתם מעצב/ת פנים לצורך העניין, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיו המקצועיים המלאים של מעצב הפנים ולבחור יחד איתו את פריטי הריהוט למשרד המשופץ. כמו כן, אנו ממליצים לכם ליישם את ההמלצות הבאות במסגרת רכישת פריטי ריהוט למשרד.

  • בחרו במערכות ריהוט המותאמות באופן המדויק ביותר לגודלו של המשרד ושטח חללי העבודה השונים בתוכו, כאשר לכל חלל עבודה יש להתאים את מערכות הריהוט המיועדות לו, בין אם מדובר בעמדות עבודה אישיות או עמדות עבודה משותפות ובין אם מדובר בחדר הישיבות, בעמדת הקבלה ואפילו במטבחון המשרדי שעבר תהליך שיפוץ.
  • לפני שאתם מזמינים פריטי ריהוט כאלו ואחרים לסביבה המשרדית המשופצת, אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר סגנונות עיצוב משרדיים. תוכלו לעשות זאת באמצעות רשת האינטרנט וביקור באתרים בינלאומיים שונים העוסקים בתחום.
  • לאחר שהגדרתם את סוגי מערכות הריהוט הנחוצות לכם, אנו ממליצים לכם להגדיר את מסגרת התקציב העומדת לרשותכם לצורך רכישת ריהוט משרדי בלבד. בשלב זה, מומלץ גם לבצע סקר השוואת מחירים בין מספר ספקי שירות שונים. כאשר אתם בוחנים את עלויות הרכישה חשוב לשקלל גם את עלויות ההובלה וההתקנה הנדרשות במקרים מסוים.
  • כאשר אתם בוחנים את פריטי הריהוט השונים חשוב לשים דגש על איכויות חומרי הגלם של כל פריט ופריט ולבדוק האם הוא עומד בתקני הייצור הנדרשים והאם מדובר בפריט ריהוט המיוצר מחומר גלם עמיד, חזק ואיכותי.
  • ברוב המקרים, מומלץ לרכוש ריהוט משרדי ארגונומי לאחר סיום פרויקט שיפוץ המשרדים המסייע רבות לשמירה על בטיחות העובדים בסביבת העבודה המשרדית. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות ריהוט ארגונומיות לסביבת העבודה המשרדית, כאשר בין יתר פריטי הריהוט העומדים לרשותכם תוכלו למצוא כסאות מחשב ארגונומיים, שולחנות עבודה ארגונומיים ועוד.
  • פתרונות אחסון מודולאריים – במידה והעבודה המשרדית שלכם מחייבת אתכם באחסון מסמכים וכדומה, אנו ממליצים לכם לכלול ברהיטים אותם אתם רוכשים גם מספר פתרונות אחסון מודולאריים אותם ניתן להרכיב בהתאם להיקף החומרים אתם תדרשו לאחסן בסביבה המשרדית לאורך זמן.

מעבר לכל אלו, חשוב לבחור בפריטי ריהוט המתאפיינים בעיצוב המותאם לסוג העבודה המשרדית אותה אתם מקיימים.

שתפו:

פייסבוק
גוגל+
טוויטר
לינקדאין
פינטרסט
1-700-70-90-30
גלילה לראש העמוד