טיפים לפני צביעת דירת גן או מרפסת

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

צביעת דירת גן

הרגע הזה שכולכם חיכיתם לו מגיע עוד מעט. לא תצטרכו עוד להביט בקירות המתקלפים במטבח או בקירות האפרפרים והמדכאים בחדר השינה שלכם. סוף כל סוף תוכלו ליהנות מקירות חדשים וצבועים. אבל לפני הכול, אתם צריכים להתכונן לצביעת הדירה שלכם. כי רק באמצעות תכנון מדוקדק תוכלו להגיע לתוצאות הרצויות שלהן אתם כה מצפים.

צריכים לצבוע את הדירה ולא יודעים מהיכן להתחיל? קבל כמה טיפים מהמומחים של צבעי חיים

צביעת דירה היא תהליך הדרגתי שיש לבצע בשלבים. אם זו הפעם הראשונה שבה אתם עושים זאת, אלה כמה שלבים שכדאי להביא בחשבון:

  • מכינים את הדירה לפני שיפוץ דירה – לפני הכול, חשוב להכין את הדירה שלכם לקראת הצביעה הממשמשת ובאה. יש צורך להזיז את כל הרהיטים מהקירות ולכסות אותם ביריעות ניילון על מנת שלא ייפגעו במהלך הצביעה.
  • מכינים את הקירות – לפני צביעת דירה חשוב להכין את הקיר. אם יש בו חורים ופגמים, יש צורך לסתום אותם באמצעות חומרי טיט. כך תוכלו לקבל קיר שלם ומוכן לקראת הצבע החדש שיונח עליו.
  • להפריד בין החלק הצבוע לזה שלא – מעוניינים להשאיר חלקי קירות לבנים? אם כן, הפרידו את הקיר בעזרת מסקנטייפ. המסקנטייפ יאפשר לכם להבדיל בין הקיר הצבוע לזה שלא, וכך תוכלו לקבל את הגבולות הברורים לקראת הצביעה.
  • בוחרים את הצבעים – כעת מגיע החלק הכיף שבו אתם יכולים לערבב צבעים וליצור את הצבעים המתאימים לקראת הצביעה. כמו כן, חשוב להכין מראש כמויות גדולות של אותו הצבע, ומוטב אף לערבב את הצבעים בפחית גדולה. נוסף על כך, חשוב לשמור על שולי פחית צבע נקיים. הדבר יקל על פתיחתה וסגירתה. מעבר לכך, אם אתם מתקשים לבחור את הצבעים המתאימים לכם, תוכלו להשתמש באפליקציה המסייעת לכם להתאים את הצבעים.
  • נעים עם הרולר – אם החלטתם לצבוע לבד עם הרולר, חשוב להניע אותה לבד בתנועה אופקית ואנכית. בדרך זו תוכלו לוודא שאינכם יוצרים קווים בלתי סימטריים או חוסר אחידות במהלך הצביעה.
  • ניילונים ולא עיתונים – אמנם בכל הפרסומות רואים עיתונים הפזורים על הרצפה בעת צביעת דירה, אך מה שהן לא מספרות לכם הוא שנייר העיתון סופג צבע. ועל כן מומלץ להשתמש בניילון.
  • שומרים על הכלים – אם אתם משתמשים במברשת לצביעה, חשוב לעטוף אותה בניילון ולשמור עליה עד השימוש הבא.
  •  חלון הראווה של כל בניין מגורים
  • השקעה בדלתות איכותית לכניסה לבניין הוא דבר חשוב על מנת לשדרג את הערך והניראות של הבניין . בדרך כלל זהו אחד הפרוקטים שעומדים בראש מעיינם של ועדי בניינים מכיוון שלובי הכניסה הוא בעצם הדבר הויזואלי הראשון שניתקל בו .
  • חשבנו כי יהיה זה נכון מבחינתנו לקחת שוק משני במדינת ישראל ולבחון האם קיימות שם דירות יוקרה. כחלק מכך חשבנו כי יהיה זה נכון לדבר על דירות למכירה בנתניה. אם כן האם דירות למכירה בנתניה הינן דירות יוקרה? או שמא הן דירות רגילות לחלוטין? תתפלאו לשמוע אך בנתניה קיים שוק לא קטן של דירות יוקרה ואין ספק כי אתם תוכלו לקנות שם דירת יוקרה בקלות. ניתן לומר בפה מלא כי שוק דירות היוקרה צומח וגדל וכי עוד ועוד אנשים בוחרים לעבור ולגור בעיר זו עקב היתרונות הרבים שלה ועקב העובדה כי מדובר בעיר נהדרת מהרבה מאוד בחינות קבלן שיפוצים בנתניה.

אין כמו מרפסת עם מנגל, ועל כן אין זה במקרה שלא מעט סרטים אמריקאים מציגים את הסיטואציה כ"פולחן ברביקיו" – כאירוע חברתי שאין שני לו, כאירוע שמעניק חותמת שאותה משפחה אכן מתנהלת כראוי, הן במעגל המשפחתי והן במעגל החברתי. עם זאת, גם אם נמצאים כאן בארץ ולא בארה"ב וגם אם אין דונם של דשא מוריק לצד בית פרטי, אלא פשוט מרפסת קטנה שמבקשים לנצל כהלכה, הרי שעדיין אפשרי לקחת את החוויה הכי רחוק שניתן, וכאן נסייע להבין כיצד.

הגודל כן קובע!

מבחינת המיקום שהמנגל תופס, אין זה באמת משנה אם תרכשו מנגל גדול או קטן, וזאת כי הפער בגודל משמעותי מבחינת כמות הבשר שתוכלו להכין באותה נגלה, אך לא מבחינת המרחב. כמו כן, אם מדובר במרפסת מאוד קטנה, הרי שמוטב להעדיף גרילים – אם כי כך יתאפשר לקרב אותו לקיר (כאשר לא יהיה בו צורך) ואם כי תבקשו להעביר אותו למרפסת של חברים, שבה כן יש מקום אך לא מנגל.

חצי מטר מכל צד

מתלבטים היכן להניח את המנגל? להלן כמה דגשים שדורשים התייחסות:

  • את המנגל אין לקרב לקיר בתוך המרפסת התלויה, כי חבל שתבקשו לפתוח את המכסה ואז תגלו שאין לו מקום לנוע.
  • את המנגל אין להצמיד לחלון המרכזי של הבית, כי אז לא תוכלו להשאירו פתוח בעת השימוש.
  • סביב המנגל צריך מרחב תמרון, בערך כשני מטר מלפנים וכחצי מטר מכל צד.
  • אם מדובר במנגל שעובד על גז, קחו בחשבון שיש לחבר לו בלון גז באופן הבא: הבלון צריך להיות מרוחק לפחות כמטר מהגריל ולא יותר משלוש מטר (אין להאריך את צינור הגז).

אורחים רבותי אורחים

כאשר מציבים מנגל במרפסת, אל תתפלאו אם פתאום השכנים יגלו בכם עניין ויותר חברים יקפצו בחופשים, וזאת כי מנגלים במרפסת מהווים הבטחה טעימה במיוחד, ועל כן עם ההנאה הגדולה מגיעה המחויבות: לשתף ולהזמין. פחות בונים על לארח? לפחות אל תוציאו לאחרים את העיניים – תכסו את המנגל, או אפילו תבנו לצדו קיר חיפוי ייעודי, ואם כבר קיר, אז גם תוסיפו מדף, שיהיה היכן להניח קרוב את הבירה הקרה.

מנופפים בשמש ובגשם

לצד העובדה שגריל איכותי יודע לעמוד בחוץ בכול מזג אוויר, גם חשוב לדעת שאין זה משנה אם עתה חורף או קיץ, אם כי פה כבר נדרשת מעט השקעה במרפסת עצמה, כאשר פתרון כגון פרגולה נשלטת (פרגולה שמציעה תריסים חשמליים, או שנעה על ציר) הנו מושלם, וזאת כי פרגולה עשויה להגן הן מפני הגשם והן מפני שמש ישירה.

אפקט הפרפר אצלכם במרפסת

אל תתפלאו אם אט אט המרפסת הסתמית שלכם תהפוך להוות מוקד משיכה, וזאת כי לא פעם אנשים מגלים שלאחר שהם מוסיפים מנגל בגינה, פתאום הם גם מחליטים לרכוש פינת ישיבה, להשקיע בהתקנת ארון קטן בסמוך למנגל (עבור אחסון של כמה כלי מטבח), להוסיף שמשייה, לטפח את הגינה וכדומה. מדוע? כי הם גילו עד כמה המרפסת שימושית ועד כמה כיף לארח בחוץ ולאכול ישר מהאש. מה נותר? לבחון אלו מנגלים קיימים ומה נכון עבורכם.

  • מה חשוב לקחת בחשבון ?

      

    ראשית כל , דלתות כניסה לבניין חייבות להיות חזקות כי הם משמשות מגזר ציבורי. כמו כן החומרים מהם עשויות הדלתות חייבים לעמוד בתו התקן הישראלי . חשוב מאוד לקחת בחשבון את התקציב שלכם .

    אילו סוגי דלתות קיימים?

    ישנם שלושה סוגי דלתות מרכזיים אשר  ניתן לבחור ביניהם  , לכל דלת היתרונוות והחסרונות שלה :

    דלתות הזזה חשמליות – נקראות גם "דלתות אוטומטיות" , מהסיבה הפשוטה שהם נפתחות אוטומטית על בסיס חיישנים ומתאימות בעיקר למשרדים , בתים משותפים וחנויות . יתרון נוסף הוא הנגישות לנכים ובעלי מוגבלויות .

    היתרונות של דלתות אילו הם חיסכון באנרגיה , שכן הדלתות לא יכולות להישאר פתוחות "בטעות"  וכן הם מאפשרות כניסה חלקה לבניין .

    דלתות כניסה זכוכית – נפוצות מאוד בכניסה לבניינים משותפים ובנייני משרדים . הדלת הזכוכית משדרת יוקרה והיא מרשימה מאוד . אחד היתרונות שלהן הוא שישנו מגוון רחב של זכוכיות שונות בעיצובים יפהייפים . חסרון בדלתות אלו הוא שהן חלשות יחסית לעומת דלתות אלומיניום למשל ויותר חשוף למפגעי טבע.,

  • פינוי פסולת הוא לא עניין מסובך אך חשוב לעשות אותו נכון על מנת להימנע מעונשים ומזיהום הסביבה. הדבר הראשון שחשוב הוא לשכור חברת קבלן פסולת מקצועית, אמינה ובעלת תעודות. אם החברה היא "חאפרית" ואין לה את התעודות המתאימות אתם עלולים לקבל קנסות כבדים על אי פינוי פסולת לאתר הטמנה/מיחזור ומעבר לכך, לגרום לזיהום הסביבה. לאחר שבדקתם שהחברה אמינה, בדקו שיש לחברה את כל הציוד הדרוש לפרויקט שלכם ובגדלים המתאימים, כמו: מכולות לפינוי פסולת, משאיות, בובקטים וכד'
  • דלתות כניסה אלומיניום

    דלתות ברמת איטום גבוהה להחלפה במסגרת שיפוץ בניין  . הם דלתות חזקות מאוד ועמידות ועל כן הם עונות על כל דרישות הביטחון ברמה הגבוהה ביותר וכן מונעות כניסה של רוח חזקה לחלל הלובי וכן מונעות כניסה של חרקים ומזיקים . עוד יתרון בדלתות אלה הן האקוסטיקה המצוינת . ניתן לבחור מגוון רחב של פרופילים איכותיים ועיצובים יפים ומרשימים .

    לסיכום

     

    כפי שהבנתם וקראתם , דלתות כניסה לבניין יכולות לשדרג את מראה הכניסה בצורה משמעותית וכן ישנה חשיבות לסוג הדלת שתבחרו ,שכן אתם צריכים לקחת את כל הגורמים בחשבון על מנת לבחור את הדלת האולטימטיבית עבורכם ועבור הדיירים והאורחים בבניין .

     

     שילוב קבלן בניין בהשקעות נדלן

     

כהה או בהיר

אחת השאלות המרכזיות שנוהגים לשאול בעת צביעת דירה היא האם לצבוע את הקיר בצבע כהה או בהיר. יש אנשים שעייפו מקירות לבנים, והם מעדיפים לצבוע את קירות ביתם בצבעים נועזים יותר. אם אתם מתכוונים לשלב צבעים כהים, זכרו כי הם מתאימים לחללים גבוהים יותר. זאת משום שצבעים כהים כמו בורדו או כחול כהה נוטים לתת תחושה של חלל מצומצם יותר. מנגד, אם אתם אוהבים מרחבים, כדאי לבחור את הצבעים הבהירים יותר.

תמא 38 תל אביב – מדוע בעיר זה יש הכי הרבה פרויקטים של תמא 38?

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30