למה חברות בנייה זקוקות למערכת CRM?

 

ליצירת קשר מהירה נא מלאו פרטים או התקשרו

טלפון לחיוג: 1-700-70-90-30

FronTask Web to lead sample form
פרטי:
טלפון נייד:

מטרתה העיקרית של מערכת CRM היא לייעל ולהדגיש את נושא ניהול קשרי הלקוחות בחברה ולכן ניתן למצוא תוכנות שונות בתחום בקרב גופים וחברות העוסקים בשיווק, מכירה ומתן שירותים שונים עבור קהל לקוחותיהם. לאור זאת, עולה התהיה מדוע יותר ויותר חברות בניה בוחרות אף הן להטמיע מערכות אלו בארגונן?

למה חברות בנייה זקוקות למערכת CRM?

אין ספק כי לאורך העשורים האחרונים הלכה תעשיית הבניין והשתכללה עם טכנולוגיות מתקדמות וחומרי בנייה חזקים, נוחים לשימוש ומעידים. אך בפעם הזו אין אנו מתכוונים לחומרים או הטכנולוגיות בהן נעשה שימוש בעת הקמת המבנה או התשתית כי אם בניהול שמאחורי הקלעים. על אף היותו מבוסס על עבודת ידיים, ענף הבניין הפך כמעט כולו לממוחשב, והוא מתבסס על מערכות מתוחכמות לניהול פרויקטים ומערכות CRM לניהול קשרי לקוחות. במבט ראשון, קשה שלא להרים גבה לאור הצורך בהטמעת מערכות לניהול לקוחות, אך ככל שמעמיקים בכך מגלים כי לשימוש בהן תרומה מכרעת להתנהלות השוטפת והיומיומית.

  1. הלקוח הוא ערך עליון בכל חברה עסקית

קהל הלקוחות עבור חברות הבנייה השונות מגיע לא פעם חשדן ורווי בספקות. לא פעם לקוחות מגיעים לחברות וקבלני בניה בעצם בעזרת המלצות מפה לאוזן ולכן מדובר באפיק שיווקי טבעי שחשוב למצות בו את הפוטנציאל הרב שקיים בו. בעזרת מערכת CRM תוכלו לא רק לקלוט פניות של לקוחות פוטנציאליים מאפיקי שיווק קיימים, אלא להכניס את הלקוחות הקיימים לקטגוריות השונות ובכך לאפשר אופן טיפול יעיל ומהיר יותר שיותיר רושם על הלקוח וייתן לו להרגיש שהוא זוכה ליחס אישי ומיוחד.

  1. אפשרויות ניהול פרויקטים מתקדמות

בענף הבניין חשוב להיות עם האצבע על הדופק בכל פרויקט ופרויקט ובעזרת מערכת ממוחשבת המאחדת את הפעילות העסקית תחת ממשק אחד, ניתן לבצע את הניטור והפיקוח אחר תקציבים והתקדמות משימות צוותים בקלות רבה יותר. מערכות CRM רבות כוללות גם אפשרויות ניהול פרויקטים המאחדות בין ניהול הלקוחות לבין המעקב השוטף אחר התקדמות הקמתן של תשתיות ומבנים שונים.

  1. סנכרון עם מערכות חשבונאיות

אינטגרציה היא חלק בלתי נפרד מהצלחתה של כל מערכת ממוחשבת לניהול. כעסק, כולנו היינו רוצים לדעת שהחוזים, האומדנים, ההצעות והמסמכים החשבונאיים מאוחדים תחת ממשק אחד ובמערכות CRM רבות ניתן לבצע אינטגרציה עם מערכות חשבונאיות פופולריות. כך ניתן לבצע מתוך ממשק אחד הנפקת מסמכים חשבונאיים שונים, למנוע אי-סנכרון עם יתר עובדי החברה ובכך ליהנות משיטת עבודה יעילה ומוצלחת. ישנן אף תוכנות המאפשרות מעקב אחר תזרים המזומנים של החברה בעזרת האחדת המידע תחת תוכנה אחת.

  1. זיהוי אפיקי שיווק אפקטיביים

חברות בנייה רבות עושות שימוש בחברות חיצוניות לניהול מסעות פרסום וקמפיינים שיסייעו למתג את הפרויקט או את החברה ולהביא לפניות של לקוחות פוטנציאליים. מסעות פרסום שכאלו יכולים להניב לא מעט פניות ולכן חשוב לבצע הפרדה בין אפיקי השיווק השונים שיאפשרו להבין מהיכן מגיעות הפניות האיכותיות ביותר. בדרך זו תוכלו להשקיע תקציבים רבים יותר באפיק המניב ביותר.

More to explorer

שיפוץ מעטפת

פעמים רבות אנחנו מרגישים צורך עז לשפץ את הבניין, אבל לאו דווקא בכיוון של לובי הבניין או חדר המדרגות, ולא דווקא בכיוון

צביעת בניינים

צביעת בניינים היא פעולה שניתן להזמין כפעולה העומדת בפני עצמה או כהמשך לפרויקט שיקום מבנים. התהליך של צביעת בניין יכול להיות תהליך

מדריך שיפוץ בניינים ישנים

שיפוץ בניינים ישנים יכול להפוך מהר מאוד לפרויקט שיקום מבנים אם במהלך השיפוץ מתגלים ליקויים שיכולים להעמיד את יציבות המבנה ואת חוזקו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1-700-70-90-30