שיפוץ בניינים בתל אביב

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

בניינים רבים בעיר תל אביב עוברים פרויקט שיפוץ . הבניינים שנבנו לפני עשרות רבות של שנים בוצעו בסטנדרטים נמוכים וברמת גימור ירודה. כיום  לאחר עשרות שנים מצב הבניינים בעיר החמיר הן בשל הזמן הרב שעבר והן בעקבות הקרבה לים שמעלה את רמת המליחות והלחות באוויר וגומרות למבנים להתיישן בקצב מוגבר.

שיפוץ בניינים בתל אביב וגוש דן

חשוב לבצע שיפוץ למבנה שלא עבר שיפוץ עשרות שנים ממספר סיבות: שיפוץ בניינים בתל אביב  מעלה את שווי הדירות בבניין . רמת המחירים בעיר ללא הפסקה גבוהה מאוד והביקוש למבנים במראה מודרני גובר במרוצת השנים ולכן הביקוש לדירות בבניינים שעברו שיפוץ גבוה במיוחד הן בשוק המכירות והן בשוק השכירות. כל מתווך תל אביב המתמצה בתחום הנדל"ן יספר כי שווה לשפץ בניינים וזה כדאי מבחינה כלכלית . קבוצת עידן מתמחה בשיפוץ בניינים

שיפוצים בניין בתל אביב עם קבלן רשום שיפוצים בתל אביב

שיפוץ בניינים בתל אביבכמו כן איכות החיים שלכם , במידה ואתם גרים בבניין תעלה . ברוב המקרים הדירות בפנים משופצות ומוקפדות, אך המעטפת החיצונית נראית זוועה, המעלית נתקעת, החניה מלאה בבורות וחדרי המדרגות כבר לא נראים כמו פעם, כאשר אתם מבקרים חברים המתגוררים במבנים חדשים או מבנים שעברו פרויקט שיפוץ בניינים בתל אביב ההרגשה טובה יותר , כיף להתארח וחווית המגורים משתפרת.

מבחינה הנדסית פרויקט שיפוץ בניין עם חברה נכונה יחזק את הבניין, יפסיק את התהליכים הקרוזיבים של היווצרות חלודה והיחלשות שלד הבניין כתוצאה מהתפתחות סדקים , פיצוצי טייח הנגרמים כתוצאה מברזל שהגיעו אליו מים ואשר עבר תהליך של חמצון. בתהליך שיפוץ חשוב מאוד להגיע לברזל, לחשוף אותו, לטפל בו ולבצע שיקום מבנים בטונים לאחר סיום הטיפול בברזל.

שיפוץ בניין בתל אביב עם קבוצת עידן שיפוץ פסיפס, חיזוק שיש, שליכט צבעוני.

קבוצת עידן הנה קבלן רשום ברשם הקבלנים. החברה בעלת ניסיון רב בביצוע פרויקטים של שיפוץ מבנים בכל הארץ ובפרט בתל אביב כקבלן של עזרה ובצרון .החברה פועלות במקביל במספר פרויקטים בעיר תל אביב בשיפוץ מבנים מכל הסוגים:

שיפוץ בניינים בתל אביב – איך הוא מתומחר? גם אתם וגם השכנים שלכם שואפים להגיע לתוצאה זהה: אתם ממש רוצים לשפץ את המבנה המשותף וללטש את המראה המיושן שלו. עם זאת, רגע לפני שתיכנסו לתהליך המפרך חשוב לדעת כיצד מתומחר שיפוץ בניינים בתל אביב.

שיפוץ בניינים בתל אביב – המתכון להצלחה  הדיירים כולם מסכימים, וגם לכם אין ספק שהגיע הזמן לבצע שיפוץ יסודי במבנה המשותף והישן שלכם. לפני שאתם בוחרים קבלן שיפוץ בניינים בתל אביב, הנה כמה נקודות שכדאי להבהיר עוד בראשית הדרך.

שיפוץ בניינים בתל אביב – עניין של טעם

הנושא הראשון והחשוב מכל הוא, כמובן, תכנון הפרויקט. סביר להניח שלדיירים השונים יש רעיונות שונים ויצירתיים משלהם, ואתם ממש רוצים להגיע להסכמה כלשהיא. אחד הטיפים החשובים לכל מי שמתכנן שיפוץ בניינים בתל אביב הוא להקשיב, להציע ולבחון הדמיות אפשריות. אדריכלים שונים יציעו רעיונות טובים למדי לשיפוץ המבנה שלכם, והדיירים רק יצטרכו לבחור. גם אם לא תגיעו להסכמה של כולם ב-100 אחוזים, גם הצבעה דמוקרטית לפיה הרוב קובע, היא הצבעה שאמורה להספיק.

שיפוץ בניינים בתל אביב – עניין של איכות אחרי שגיבשתם רעיון כללי וקיבלתם מושג לגבי סגנונות העיצוב של הדיירים השונים, אתם יכולים להמשיך הלאה ולבחור קבלן שיפוץ בניינים בתל אביב. קבלנים שונים יציעו לכם הצעות מחיר שונות ומגוונות למדי. זה בדיוק הזמן להשוות ביניהם, אבל שימו לב לא להסתנוור כשקבלן אחד מציע מחיר נמוך פי 5 בהשוואה לכל הצעה אחרת. יכול להיות שהמחיר הזול הוא המחיר הסופי בהחלט, אבל כדאי שתהיו בטוחים שהוא לא מגיע על חשבון איכות ושאין סעיפים נסתרים בפונט קטן במיוחד.

שיפוץ בניינים בתל אביב – עניין של ניסיון

כמו בכל תחום אחר בחיים, גם שיפוץ בניינים בתל אביב דורש ניסיון רב. הניסיון הזה מעיד על מקצועיות, על יכולת להתמודד עם אתגרים ומהמורות, וגם על צוות שיודע להקשיב ולהפגין יצירתיות בכל שלב בדרך. קבוצת עידן, כחברה מנוסה מאוד בתחום ובניהול פרויקטים של שיפוץ בניינים בתל אביב והסביבה, היא ללא ספק דוגמה לאופן שבו הניסיון משפיע על תוצאה איכותית, שירות אישי ושביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות. שיפוץ בניינים בתל אביב – עניין של יציבות מחיר וניסיון הם חשובים, אבל מומלץ לבדוק גם את היציבות הכלכלית והחוסן הפיננסי של הקבלן הפוטנציאלי שלכם. זה אולי לא יפתיע אתכם, אבל היום לא מעט מקרים בעבר שבהם אנשים שילמו מקדמות גדולות מראש, רק כדי שהקבלן ייעלם מבלי שבוצעה בדירה ולו עבודת שיפוץ קלה. שיפוץ בניינים בתל אביב הוא פרויקט גדול ויקר עוד יותר, מה שרק מעודד את החאפרים והשרלטנים להיעלם עם מקדמות שמנות למדי. חברה יציבה כמו קבוצת עידן לא תדרוש מכם שום סכום מראש, אלא רק לאחר שהעבודה בוצעה. המשמעות? אתם תישנו טוב יותר בלילה.

שיפוץ בניינים בתל אביב – הגורמים המשפיעים

כדי להבין כיצד נקבע תמחור שיפוץ בניינים  חשוב להבין מה בדיוק אתם מתכננים לעשות. במילים אחרות, עוד לפני שתקבלו הצעות מחיר מקבלנים כאלה ואחרים, נסו לתכנן קצת יותר לעומק אילו נושאים דורשים תשומת לב, מה דחוף יותר ומה סובל דיחוי (אם בכלל). למשל, יכול להיות שהמטרה המרכזית שלכם היא ליטוש המעטפת החיצונית בלבד, ולשם כך תצטרכו לבצע צביעה מחדש או חיפוי של הקירות. מצד שני, אתם לא מרגישים צורך עז להשקיע בלובי או בחדר המדרגות. המחיר ייקבע בהתאם, באופן  טבעי.

שיפוץ בניינים בתל אביב – זהות הקבלן

אנשי מקצוע שונים עשויים להיות מעורבים בתהליך של שיפוץ בניינים בתל אביב. גורם אחד אחראי על הצביעה, אחר על הטיח וגורם נוסף ידאג לחיפוי, וזו רשימת חלקית בלבד. קבלן שיפוצים ינהל את התהליך הזה בצורה טובה ומסודרת מאוד, וזו נקודה חשובה. מצד שני, גם לזהותו יש השפעה על מחיר הפרויקט, ולמרבה הפלא אתם דווקא לא צריכים לחפש את הקבלן הזול ביותר. במקרים רבים גם קבלן שמחירו קצת יותר גבוה יתברר כחסכוני ויעיל יותר. הסיבה? הוא יחסוך לכם לא מעט בעלויות החומרים והציוד, יגייס אנשי מקצוע מצוינים בעלויות אטרקטיביות, יחסוך עיכובים מיותרים ועם תוצאה איכותית תוכלו להיות רגועים יותר לאורך זמן.

שיפוץ בניינים בתל אביב – איכות מנצחת הכל

שיפוץ בניינים בתל אביב יכול להיות מוצלח מאוד, ומה שיבטיח לכם את ההצלחה הזו הוא דבר אחד עיקרי: איכות העבודה של הקבלן. הדרך הכי טובה לדעת שאתם בוחרים את הטוב ביותר היא לבחון את תיק העבודות שלו, ולוודא שאתם בוחרים איש מקצוע מנוסה ומיומן. עם הרזומה העשיר של קבוצת עידן שיפוץ בניינים בתל אביב תוכלו לדעת שהעבודה כולה מתבצעת על הצד הטוב ביותר. הצוות המקצועי עובד ללא פשרות כדי שהמבנה המשותף שלכם ייראה בדיוק כפי שדמיינתם אותו .

שיפוץ בניינים בתל אביב – לפי התכניות

בפשטות, לפני שאתם בוחרים קבלן כזה או אחר לביצוע שיפוץ בניינים בתל אביב, ולפני שאתם בוחרים את מי שהציע את המחיר הזול ביותר, בדקו קצת יותר לעומק את הקבלן שלכם. רק כך תוכלו להגיע לתוצאה האידאלית. כל פרויקט מתוכנן בקפידה ואדריכל החברה מלווה את וועד הבית בבחירת חומרי הגמר  ומשם מלווה אותם לסיומו של הפרויקט .

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30