בניית מרפסות בבית משותף

תוכן עניינים
כאן לשירותכם

או חייגו 1700-70-90-30

קבוצת עידן מציעה שורה ארוכה של שירותים בתחום התכנון והבנייה בבניית מרפסות בבניין משותף והרחבת מרפסות קיימות. הקבלנים המקצועיים יתכננו עמכם בניית מרפסות בבית משותף ויעזרו לכל להתאים את מבנה המרפסת וגודלה לדרישותיכם. כמו כן, ניתן להזמין שירותים בתחום שיפוץ מבנים בעייתיים, שיקום ברזל חשוף של בניין, שיפוץ חדרי לובי או חדרי מדרגות .

הוספת מרפסות – אל תבצעו זאת ללא ביטוח מתאים

קשה היום לתאר במציאות החיים הישראלית בניין ללא מרפסת תלויה. מרפסת היא דבר הכרחי בכל בית ישראלי פרטי או משותף וישראלים רבים מבינים כי המרפסת היא החלק המרכזי ביותר בבית שלהם. לא צריך לחפש באילנות גבוהים כמו ההתחממות הגלובלית בכדי להסביר את הצורך של הישראלים במרפסות וניתן לומר כי זהו משהו בסיסי בתרבות הישראלית הנמצא כאן מאז קום המדינה ואולי מאז התחלת ההתיישבות הציונית בארץ ישראל. הוספת מרפסות הפכה לדבר שבשגרה בישראל ומעטים כיום הבתים הישנים או החדשים שבעליהם לא חושבים על הנושא של הוספת מרפסת וזאת אם אין להם כבר מרפסת קיימת בבית. אך אנחנו רוצים להמליץ לכם לעשות ביטוח אם אתם מתכננים הוספה של מרפסת בקרוב וזאת מכמה סיבות חשובות ביותר.

הוספת מרפסות – התייעצו עם סוכן הביטוח לגבי הביטוח

אם כן כפי שכבר אמרנו בשום פנים ואופן לא כדאי לבצע הוספת מרפסות ללא ביטוח. הביטוח צריך לכסות מספר דברים, קודם כל אתם חייבים להבין כי הביטוח צריך לכסות כל נזק שיקרה לבית בעת הבנייה ולשפות אתכם בגין נזק זה. בנוסף הביטוח שלכם צריך לכלול כיסוי למקרה שבו אחד העובדים נפגע כאשר אתם צריכים לתת את הדעת על כך כי פעמים רבות העובדים לא יתבעו את המעסיק הישיר שלהם קרי הקבלן אלא את בעלי הבית ועל כן ביטוח הוא כה חשוב. לבסוף, ביטוח צריך לכלול שיפוי בגין פגיעה בעוברי אורח ובגין פגיעה באחד מבני הבית ואת זאת אתם חייבים לעשות.

הוספת מרפסות – אל תסתמכו אך ורק על הביטוח של בעל המקצוע

פעמים רבות כאשר בעלי בתים מחליטים לבצע הוספת מרפסות הם מעדיפים לא לעשות ביטוח ולהסתמך על הביטוח של הקבלן או בעל המקצוע. כך הם חושבים כי הם מכוסים וכי הם לא צריכים להיות מוטרדים בגלל עבודה קטנה כמו הוספת מרפסת. אך זוהי טעות חמורה, אל לכם להסתמך על הביטוח של בעל המקצוע מכיוון שאתם לא יודעים לעולם מה הביטוח הזה כולל והאם בכלל לבעל המקצוע יש ביטוח מתאים. לכן אנחנו ממליצים לכם לעשות ביטוח וכך להיות בטוחים כי במקרה של תאונה תהיה לכם כתובת מתאימה לפנות אליה ולהסתמך עליה כך שלא תיקלעו לעסק ביש בעקבות שיפוץ פשוט כמו הוספת מרפסת.

הוספת מרפסות – זכרו כי ביטוח הוא השקעה כספית קטנה יחסית

הוספת מעלית

סיבה נוספת שבגינה כדאי לכם מאוד לעשות ביטוח בעת הוספת מרפסות היא העובדה כי הביטוח הוא השקעה קטנטנה לעומת על השיפוץ. ביטוח להוספת מרפסת לא צריך לעלות הרבה כסף וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להבטיח כי לא תיקלעו למצוקה כספית עקב שיפוץ המרפסת בבית שלכם.

הוספת מרפסות

רכשתם את הבית כפי שהוא, ללא מרפסת, לפני שנים וכעת אתם מבינים שהגיע הזמן להתקדם. לכל דירה בישראל מוקנית זכות ל-12 מ"ר מרפסת ללא קשר לאחוזי הבנייה הקיימים/המנוצלים. תוספת של מרפסת מעלה את איכות החיים ואת שווי הנכס בין 10 ל-18%. המרפסת יכולה לשמש אתכם בתקופות המעבר הנעימות שבין החורף לקיץ ולהעלות את ערך הדירה – אם אתם מעוניינים להשכיר אותה. עם זאת, בניית מרפסות בבית משותף יכולה להיות נושא בעייתי, מכיוון שאינכם הדיירים היחידים בבניין. השגת אישורי הבנייה שלכם עלולה להתעכב בגלל שכן המגיש ערעור ואשר אינו מעוניין בהתקנת המרפסת. לפיכך, כשבונים מרפסת יש לפעול בהתאם לכללים.

בניית מרפסות בבית משותף – מהם שלבי הבנייה

אם אתם נחושים להוסיף את המרפסת לבית שלכם, יש כמה שלבים שלפיהם מומלץ לפעול:

  • לבנות יחסים טובים עם השכנים – כשגרים בבניין דירות משותף כדאי לשמור על יחסים טובים עם השכנים. לעולם אין לדעת מתי תזדקקו ליחסים אלה כדי לקבל אישור בנייה. ואכן, בניית מרפסות בבית משותף מצריכה את אישורם של 75% מהדיירים בבניין. כך שמומלץ לשכוח את כל הסכסוכים על ניקיון חדר המדרגות ותשלום החשמל עבור הבניין, ולצאת במסע שכנוע במטרה להשיג את ברכתם של מרבית השכנים לבניית מרפסת חלומותיכם.
  • שלב השכנוע – קבוצת עידן תשמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך , משלב שכנוע השכנים ועד לשלב הביצוע בליווי אנשי המקצוע שלנו.
  • לבחור קבלן מקצועי – כאשר כל אישורי השכנים בידכם, הגיע השלב שבו אתם צריכים לפנות לקבלן בנייה כדי לתכנן את בניית המרפסת. חשוב לפנות לקבלן אמין אשר מתמחה בתחום הוספת המרפסות לבית.
  • תכנון הבנייה – לאחר שסיכמתם את תכנית הבנייה עם הקבלן, יש צורך להגיש אותה לוועדה המקומית לתכנון הבנייה במטרה לקבל אישור בנייה סופי. השגת האישור לבניית מרפסת עשויה לנוע בין מספר חודשים לבין מספר שנים.
  • הבנייה עצמה – עם קבלת האישור הסופי ניתן להתחיל את הבנייה. בניית המרפסת היא תהליך קצר יחסית הנמשך כשבוע ימים, בהתאם לתנאי השטח ולגודל הרצוי של המרפסת.

בניית מרפסות בבית משותף בשילוב שיפוץ חיצוני -שלבים לביצוע השיפוץ

לרוב בניינים שמבצעים פרויקט הוספת מרפסות מבצעים שיפוץ בניין חיצוני מכיוון וכך חוסכים זמן וכסף.

בשלב הראשון לביצוע שיפוץ בבניין משותף יש לכנס את הדיירים לישיבת דיירים רשמית. יש להודיע לכל בעלי הדירות על קיום אספת הדיירים ועל מה הולכים לדבר באסיפה. חשוב לפעול לפי התקנון של הבית המשותף הקיים בבניין – בניית מרפסות בבית משותף.

קיום אספת דיירים הוא שלב בו מסבירים לדיירי הבניין כי הבניין הזדקן ויש צורך בביצוע שיפוץ לבניין. כמובן כל מקרה לגופו . יש בניינים בהם ניתן להבחין בסדקים, ברזל חשוף ובעיות איטום ואז כמובן נדרש לציין בישיבת הדיירים כי המבנה מסוכן מבחינה הנדסית וכל יום שעובר הברזל בניין מחליד יותר ופוגע בחוזק ויציבות המבנה. ניתן להזמין את העירייה במקרה כזה, על מנת שתוציא מכתב התראה על מבנה מסוכן וניתן לחייב את בעלי הדירות לשקם את הבטונים ולשקם את ברזל הבניין.
קיום הצבעה לצורך קבלת החלטה על שיפוץ המבנה יש צורך ב – 50% הסכמה מבעלי הדירות על ביצוע השיפוץ.
בדיקת חברות בניה המתמחות בתחום שיפוץ המבנים חשוב לבדוק שחברות הבניה הן בעלות רישיון קבלן בתוקף וכי רישיון הקבלן מתאים לסוג עבודות הבניה המבוקשות בבניין. חשוב לוודא כי חברת הבניה הנה בעלת ניסיון בביצוע פרוייקטים של שיפוץ חיצוני  ובניית מרפסות בבית משותף.

בניית מרפסות בבית משותף דיירים סרבנים

כמו בכל בניין גם בבניין שלכם יש דיירים שלא רוצים להשתתף בפרויקט בניית מרפסות בבניין.

מבחינת החוק לא ניתן לחייב דייר לבנות מרפסת באם לא מעוניין בכך, שאר בעלי הדירות צריכים לממן למעשה את עלות הדילוג על המרפסת שלו .עלות הדילוג בפרויקט בניית מרפסות בבית משותף משתנה מאזור לאוזר בארץ בהתאם לתקנות הוועדה המקומית לבניה.

כאשר דייר סרבן מעוניין להשתמש במרפסת הוא מחויב מבחינת החוק לשלם לשאר דיירי הבניין את העלות ששילמו עבור הקפיצה שלו ותשלום בעבור היסודות עליהם מבוססות המרפסות. עלות הבניה וקבלת ההיתר בניה תעלה לדייר הסרבן הרבה יותר כסף .מדובר בתוספת של כ  – 30% למחיר לפחות. הסיבה לכך היא שעלות קבלת התר בניה למרפסת אחת זהה לתהליך קבלת היתר בניה לבניית מרפסות בבית משותף לכל הדיירים יחד. כנ"ל לגבי עבודות הבניה ומחיר ויטרינת יציאה למרפסת.

לעתים קרובות אנו חשים בצורך לרענן את הבית בשיפוץ אינטנסיבי כדי להעניק לו מראה חדש וייחודי. מסיבה זו, אנו מזמינים קבלני שיפוץ כדי לשבור את קירות הבית ולהרחיב את החדרים, להחליף את הריצוף או להוסיף מרפסת. בניית מרפסת לבית מצריכה אישורים שונים, מכיוון שמדובר בתוספת חיצונית למבנה. האישורים צריכים להתקבל מהעירייה ומהדיירים הגרים בשכנות אליכם.

בניית מרפסת

כל מי שהחליט להוסיף אי פעם מרפסת לביתו יודע כי מדובר בתהליך לא פשוט. עוד לפני הבנייה של המרפסת יש צורך לעבור הליכים ביורוקרטיים רבים, וגם לאחר מכן מוכרחים דיירי הבית להתמודד עם המחירים היקרים למדיי שגובים קבלני הבניין. ועדיין, אנשים רבים מעדיפים לבנות מרפסת למרות כל הטרחה הכרוכה בכך בזכות היתרונות שיש לה להציע. אלה כמה מהבולטים שבהם:

הרחבת השטח המרפסת היא למעשה שטח נוסף שניתן לנצל בבית. אם אתם מרגישים כי הבית שלכם קטן מדיי ואתם זקוקים למקום שבו תוכלו לשכן את האופניים שלכם, בניית מרפסת תלויה יכולה לשמש כפתרון טוב.  והרחבת המרפסת.
מרפסת למשחקים אם יש לכם ילדים קטנים בבית, הם יודו לכם על המרפסת הקטנה שאתם רוצים לבנות. המרפסת היא החלק המקשר בין פנים הבית לעולם שבחוץ. הילדים יכולים לשחק במרפסת, לנשום את האוויר הצח ולהאזין לקולות הציפורים, ובה בעת להישאר בבית.
מרפסת לאירוח המרפסת היא המקום המושלם לאירוח ולעריכת סעודות. אין כמו לערוך שולחן חגיגי במרפסת בערב אביבי נעים, להזמין את האורחים ולחגוג יום הולדת לאחד החברים תחת השמים זרועי הכוכבים.
להעלות את ערך הבית אם אתם מתכוונים להשכיר או למכור את הבית שלכם, המרפסת יכולה להעלות את ערכו. כך, גם אם בניית מרפסת אינה נראית משתלמת כלכלית ממבט ראשון, היא יכולה להקפיץ את ערך הבית בכמה מאות שקלים בהמשך

בניית מרפסת עם קבוצת עידן

מעוניינים להתפנק במרפסת לקראת הקיץ? מרגישים שהבית צפוף מדיי? קבוצת עידן היא החברה שאליה אתם צריכים לפנות, כשמדובר בהוספת מבנה או בשיפוץ. צוות החברה לתכנון ולבנייה ישמח לעזור לכם לבנות את המרפסת הרצויה ולהוסיף קצת נפח לבית. כמו כן, תוכלו להיעזר בקבוצת עידן גם אם אתם זקוקים להוספת חדר ממ"ד או לשיפוץ חדר מדרגות, והכול במחירים אטרקטיביים.

הוספת מרפסות שמש

הוספת מרפסות שמש לבניין קיים הפך לטרנד חם בשוק הנדל"ן, דירות בבניינים אשר הוסיפו מרפסות נמכרות מהר יותר ובמחיר גבוה יותר.

הוספת מרפסות למבנה קיים הנו הליך פשוט יחסית אם מבצעים אותו בצורה נכונה. בשלב הראשון לתהליך ההוספה יש לבחור חברת בניה מנוסה בפרויקטים של הוספת מרפסות לבניינים.

הוספת מרפסות משביחה את הנכס ואת איכות החיים

על פי לוי יצחק השמאי ,מחיר הדירה עולה בין 8%-18% , בעת הוספת מרפסת. ללא ספק מדובר בעסקה משתלמת. מדובר בהליך המביא להשבחת שווי הנכס. מתווכים רבים כבר הבינו שמכירת דירה עם מרפסת קלה ורווחית יותר למוכר.

דיירים רבים בבניינים משותפים שלא הוסיפו מרפסות מוכרים את הדירות בבניין ועוברים לבניין עם מרפסות שכן היום זו הנורמה המועדפת.

שווי הדירה בעיר תל אביב בדרך כלל עולה בכ- 500,000 ש"ח לאחר פרויקט תוספת מרפסות.

בניינים רבים ביצעו פרויקט של הוספת מרפסות עם חברת עידן והיום נהנים ממרפסות שמש איכותיות , פונקציונליות וכאמור מהנות

דיירים בבתים משותפים אשר רוצים להשביח את הנכס ואיכות החיים -פנו אלינו לקבלת תכנון ראשוני והצעת מחיר ללא תשלום וללא כל התחייבות. הנכם מוזמנים להצטרף. למעוניינים בתהליך מקוצר ויעיל ביותר נציע הוספת מרפסות בהליך מהיר, היום ניתן להוסיף מרפסות שמש למבנה קיים ולקבל רישיון בתוך 45 ימי עבודה.

כיום שכונות שלמות במרכז הארץ עוברות תהליך התחדשות ומבצעות פרויקטים של תוספות בניה  של מרפסות ואף ממ"דים ושיפוץ בניינים. אין ספק כי כל בניין לו ישנה ההזדמנות להוסיף מרפסת מוכרח לעשות זאת שכן יתכן והחוק במדינה ישתנה ולא ניתן יהיה להוסיף מרפסות ללא שימוש בזכויות בניה .

בניית מרפסת תלויה בבניין משותף

בניינים רבים בישראל נבנו ללא מרפסות שמש או לחלופין נבנו עם מרפסות שמש ומרפסות השמש נסגרו לטובת חדר, כיום 100% מהדירות הנבנות בישראל נבנות עם מרפסות שמש .הסיבה כך היא שחוק התכנון והבניה מאפשר לבעלי דירות להוסיף מרפסת שמש של 12 מ"ר ללא תלות בכמות זכויות הבניה הקיימות לבניין .

בניית  מרפסת תלויה בבניין משותף דורשת קבלת היתר בניה מהוועדה המקומית בעירייה אליה משתייך הבניין. כיום תהליך התכנון מהיר יחסית והוועדות המקומיות מתורגלות עם הפרויקטים של הוספת המרפסות שנבנים בכל הערים בארץ. מבחינת הדיירים המתגוררים בבניין מדובר בהזדמנות נפלאה להשביח את הנכס ואת איכות חייהם.בניית מרפסת תלויה בבניין משותף

פרויקט בניית מרפסת תלויה בבניין משותף

לאחר קבלת היתר בניה והתחלת תהליך הבניה של בניית מרפסת תלויה בבניין משותף מתחיל הקבלן לעבוד בשטח. ישנן שיטות ביצוע מגוונות , מרבית המבנים מבצעים הוספת מרפסת תלויה לבניין משותף מפלדה מגלוונת שמכינים במפעל פלדה המנוסה בבניית מרפסות פלדה .

את המרפסות התלויות מביאים לאתר ומתקינים בשטח עם עוגנים כימיים וברגיי ג'מבו . חשוב מאוד לוודא כי בשטח לא מבצעים כל ריתוכים מכיוון וקשה לגלוון בשטח את המרפסת והסכנה היא שכתוצאה מהריתוך שנעשה הגלוון נפגע וקיים חשש להתפתחות תהליכים קורוזיבים במרפסת הפלדה , תהליכים אלה עלולים לפגוע בחוזק הפלדה ומהווים סיכון קונסטרוקטיבי למבנה המרפסת.

לכן כאשר בוחרים בקבלן לביצוע עבודת הוספת מרפסת תלויה בבניין משותף.  יש לבחור בקבלן רשום ברשם הקבלנים אשר  הנו בעל ניסיון בתחום הוספת מרפסות ובעל ניסיון בהתנהלות מול דיירים בבניין משותף.

פרוייקט בניית מרפסת תלויה בבניין משותף בתל אביב והסביבה

קבוצת עידן מציעה לכם ליווי מלא של פרויקט הוספת מרפסות תלויות לבניין משותף ,החל משלב החתמת הדיירים על מסמך הסכמה לפרויקט ליווי של תהליך התכנון וביצוע הפרויקט בצורה מקצועית מהירה ואיכותית.

לקבוצת עידן ישנם כל הביטוחים המקצועיים בתחום החל מביטוח האתר בזמן עבודות הבניה ועד לביטוח חבות מוצר שמבטיח לכם כלקוחות שתקבלו מוצר איכותי ללא כל סיכונים.

פנו לקבוצת עידן עוד היום לקבלת הסבר מפורט על תהליך הוספת המרפסת בבניין שלכם ובדיקת היתכנות תכנונית ראשונית ללא כל התחייבות מצידכם. בחרו בקבלן מנוסה ורציני בכדי שתקבלו מרפסת תלויה במהירות וללא כל סיכונים. בניית מרפסת תלויה בבניין משותף רק עם קבוצת עידן המבטיחה שקט נפשי ופרויקט מוצלח.

הוספת מרפסת פלדה

על ידי קבוצת עידן מעלה את ערך הנכס ומשביחה את איכות החיים הוספת מרפסת! לחברה ניסיון בביצוע פרויקטים הנדסיים לחברה ניסיון בביצוע מרפסות שמש מבניה קלה מפלדה ומבניה קונבנציונלית מבטון.

בשלב הראשון להוספת מרפסות שמש בבניין קיים יש לבדוק את האפשרויות התכנוניות וזכויות הבניה הקיימות לבניין תוך התחשבות בכל המגבלות התכנוניות, בשלב זה יש להתייעץ עם חברת בניה המתמחה בתחום הוספת המרפסות, חברה מנוסה בתחום אשר הנה  בעלת קשרים נכונים ובאפשרותה לבחון היתכנות תכנונית תוך מספר ימים.

לאחר שבחנתם שאכן ניתן להוסיף מרפסת עכשיו אפשר להתחיל להחתים את הדיירים בבניין על  טופס הסכמה לביצוע הוספת מרפסת. אתם נדרשים להסכמה של 75% מדיירי הבניין לשם קבלת החלטה לביצוע הפרויקט. ברוב הבתים בישראל לא תהיה בעיה מכיוון שהתועלת הכלכלית והשיפור באיכות החיים גורמים לכל אזרח בעל דירה בישראל לרצות לבנות מרפסת מכיוון ומזג האויר בישראל מאפשר שימוש במרפסת השמש  ברוב ימות השנה .המרפסת נהפכה למרכז הבית בבתים רבים.

פרויקט הוספת מרפסת שמש –

מרפסות פלדה מתבססות על קונסטרוקציית פלדה מוכנה, המעוגנת בדרך כלל לעמודי בטון מזוין של הבניין ומורכבת בשטח בתוך פרק זמן קצר ביותר. השיטה מאפשרת בנייה של מספר מרפסות ביום ונחשבת מתקדמת יותר. המרפסת גם קלה "יחסית", כ-1 טון לקונסטרוקציה של 12 מ"ר. התקנתה כמעט ואינה מטרידה את שגרת החיים של דיירי הבניין.

כל הליך הייצור שלד של מתכת מתבצע במפעל ולכן איכות המוצר וכן הדיוק הנו ברמה של מפעל ולא בייצור בשטח. אלמנטים מפלדה קלים יותר מאלמנטים של בטון ,לכן ניתן לתכנן מרפסות ללא עמודים. מאחר והתכנון אינו מצריך עמודים ,אין פגיעה בשטחי חניה. הליך ההרכבה בשטח מהיר , המרפסות מגיעות מוכנות ,כמעט מושלמות ותליית המרפסות נעשית על גביי המבנים שהוכנו בעוד מועד. פרק הזמן שפועלים וציוד נלווה נמצאים בשטח קצר משמעותית.

הוספת מרפסת שמש בבית משותף

הוספת מרפסתשלד המרפסת המוכן מורם בעזרת מנוף למקומו ומעוגן למבנה. העיגון מבוצע לרוב אל עמודי הבטון הקיימים במבנה, ויכול להתבצע בשיטות שונות כגון : מוטות פלדה עוברים, עוגנים מכניים או עוגנים כימיים. את חלקה החיצוני של המרפסת ניתן להשאיר חשוף, או לחפות בטיח מיוחד או לוחות צמנט ולצבוע בכל צבע מבוקש שמותאם ומשתלב עם גווניי הבניין עצמו.

שלא כמו בבניית מרפסות מבטון בה יוצקים רצפת בטון כבדה, מרפסת פלדה יכולה להיות עשויה ממגוון סוגי רצפות קלות יחסית ומאוד בטוחות ויציבות. כך לדוגמה, את רצפות המרפסת ניתן לבנות מלוחות עכשוויים של פיבר-צמנט מבוססי מלט דחוס ומחוזק עם סיבים משוריינים, אשר מסוגלים לשאת עומסים כבדים, והינם בעלי עמידות גבוהה בפני פגעי מזג אוויר קשים. מלבד זאת,ניתן לחבר רצפות נוספות כמו פלטות פח מיוחדות שמעליהן יוצקים בטון, או לוחות בטון בעלי כבלים דרוכים. לבסוף, את רצפת המרפסת אפשר לצבוע בצבעי אפוקסי מתאימים, או לחפותם בכל סוג של חיפוי לסביבה חיצונית.

הוספת מרפסות בטון, מרפסות פלדה

הוספת מרפסות בטון בטון שלא כמו מרפסות פלדה נבנות בשטח על ידי פועלים המתמחים בבניית שלד בניין ומנוסים בבניית שלד מבטון למרפסות, בכל כמה ימים יוצקים קומה חדשה, קצב ההתקדמות משתנה מקבלן לקבלן. כמו כן , למורכבות העבודה ותנאי הגישה לאתר הוספת המרפסות השפעה רבה על מהירות הביצוע ,ככל שהגישה קלה יותר ותכניות הבניה פשוטה יותר קצב הבניה בפרויקט הוספת המרפסות גבוה יותר.

בממוצע לחברת בניה מנוסה לוקח כ 4-5 ימי עבודה על כל קומה בפרויקטים סטנדרטיים של הוספת מרפסות. לעתים , בפרויקטים מסובכים , לוקח לחברת בניה יותר משבוע לצקת קומה. כמובן שבבניית מרפסות ברב קומות קצב הביצוע אטי יותר מהוספת מרפסות שמש למבנים נמוכים.

חשוב לבחור חברה המנוסה בביצוע פרויקטים של תוספות בניה מכיוון שנדרש ניסיון וידע רב בתוספות בניה אשר לא קיים בהליך עבודה של חברות בניה  בפרויקטים שלמים, של בניה מ-א' עד ת', שלא מורגלות לעבוד עם דיירים בסביבת העבודה ולא ערוכים לתת מענה מהיר לבקשות דיירים המתגוררים בבניין קיים.

לקבלת ייעוץ להוספת מרפסות השאירו את הפרטים שלכם ואנו נחזור אליכם בהקדם.

שתפו את המאמר:

1700-70-90-30

שיפוץ ושיקום בניינים, בניית ממד והוספת מרפסות לבניינים רק עם קבוצת עידן עובדים בצורה מקצועית ומהירה!

פנו אלינו עוד היום לקבלת מידע נוסף/ הצעת מחיר
ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!!

או חייגו 1700-70-90-30